اکران

پیش بینی ها درباره فیلم “یک مکان ساکت ۲”

به گزارش ردکارپت فیلم: آنالیزها نشان می‌دهد که “یک مکان ساکت ۲” پتانسیل این را دارد که در سه روز اول اکران خود در سینماها به فروش بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار برسد.

پیش فروش بلیط فیلم “یک مکان ساکت ۲” بر اساس آمار سایت فروش بلیط “فاندانگو” افزایش چشمگیری داشته است. اگر این پویایی پایدار بماند، می‌تواند پیشواز خوبی برای آغاز باکس آفیس آخر هفته “روز یادبود” باشد.

این فیلم در اصل برای اکران در بیستم مارس ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده بود؛ اما پیش از نمایش بزرگ، به دلیل اینکه “کووید ۱۹” زندگی عادی را در ایالات متحده مورد تهدید قرار داده بود، از برنامه اکران خارج شد.

سایت “فاندانگو” اطلاعات دقیقی نداده است، اما می‌گوید فروش بلیط‌ها برای “یک مکان ساکت ۲” به سرعت پیش می‌رود و از میزان فروش فیلم اصلی، که در سال ۲۰۱۸ به ۵۰ میلیون دلار رسید، بیشتر شده است. اگرچه این مقایسه کاملی نیست، چرا که “یک مکان ساکت” در آن زمان به این اندازه شناخته شده نبود.

با این حال آنالیزها نشان می‌دهد که “یک مکان ساکت ۲” پتانسیل این را دارد که در سه روز اول اکران خود در سینماها به فروش بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون برسد. مسلماً اگر درآمد این فیلم به این حد برسد، از رکورد ” گودزیلا بر علیه کونگ”، به عنوان پرفروش‌ترین اکران پس از شیوع کرونا، پیشی خواهد گرفت.

پیش بینی ها درباره فیلم "یک مکان ساکت ۲"

“یک مکان ساکت ۲” تنها فیلم سینماها نخواهد بود. در همین آخر هفته، فیلم “کروئلا” با بازی اما استون، در سینماها و دیزنی پلاس اکران می‌شود. اما علیرغم انتشار ترکیبی آن باکس آفیس حدس می‌زند که فروش “کروئلا” در هفته اول اکران بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون خواهد بود. “فاندانگو” درباره پیش فروش “کروئلا” اطلاعاتی ارائه نداده است.

کوین شپلا، مدیر ارشد بازرگانی فاندانگو، می‌گوید: “پیش فروش‌های قوی برای” یک مکان ساکت ۲ “در فاندانگو ممکن است شاخص دیگری از بهبود احتمالی گیشه داخلی باشد، به ویژه هنگامی که ما به آخر هفته روز یادبود و شروع رسمی فصل فیلم‌های تابستانی می‌رویم.”حتی اگر برخی از سینماها هنوز با ظرفیت کمتری کار می‌کنند، دیدن حرکت پیش فروش فاندانگو دلگرم کننده است.”

همانطور که شپلا نشان می‌دهد، گیشه می‌تواند از این افزایش استفاده کند. صاحبان سینما که برای بیرون آمدن از این همه گیری تلاش می‌کنند، در حال خرید چندین بلاک باستر احتمالی هستند تا تورم همه گیر را از بین ببرند.

اریک دیویس، مدیر مسئول فاندانگو گفت: “این نوعی تجربه است که سینماها مجبور به انجام آن شدند.” “مخاطبانی که مدت‌ها در انتظار اولین نمایش” یک مکان ساکت “در صفحه نمایش بزرگ بودند ناامید نخواهند شد.”

‌ در ” یک مکان ساکت ۱”، حوالی سال ۲۰۲۰ جمعیت کثیری از انسان‌های کره زمین به وسیله موجودات بیگانه از بین رفته‌اند. این موجودات بینا نیستند و در عوض به صدا بسیار حساس هستند. با ایجاد کوچک‌ترین صدایی در اطراف، این موجودات کریه با پوسته سخت و چنگال‌های غول‌پیکر حمله‌ور می‌شوند. در چنین فضایی خانواده آبوت در تلاش برای ادامه زندگی خود هستند.

این فیلم ترسناک به کارگردانی و بازی جان کراسینکی و هم‌چنین بازی همسر او امیلی بلانت ساخته شده و محصول سال ۲۰۱۸ است. اسکات بک و اندرو وودز در سال ۲۰۱۴ شروع به نگارش فیلم‌نامه «یک مکان ساکت» کردند که در سال ۲۰۱۷ به وسیله کمپانی پارامونت پیکچرز خریداری شد. جان کراسینکی نیز به عنوان کارگردان به پروژه پیوست و نسخه جدیدی از فیلم‌نامه را بازنویسی کرد. «یک مکان ساکت» در مارس ۲۰۱۸ به نمایش درآمد و با وجود بودجه محدود ۱۷ میلیون دلاری خود به فروش بالایی در گیشه دست پیدا کرد.

حالا در ” یک مکان ساکت ۲” خانواده ابوت پس از ماجراهایی ترسناکی که درون خانه برای آنها رخ داد، باید با وحشت دنیای بیرون از خانه نیز رو به رو شوند. این خانواده پس از خروج از خانه متوجه می‌شوند که موجوداتی که در خانه با آنها رو به رو بودند، تنها تهدید آنها نیستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند