رتبه

«کت چرمی» پرفروش‌ترین اثر اجتماعی گیشه در پایان هفته

به گزارش ردکارپت فیلم: درام معمایی جنایی «کت چرمی» که از هفته پیش اکران خود را آغاز کرده است توانست در میان فیلم‌هایی که به تازگی به صف اکران پیوسته‌اند رتبه پرفروش‌ترین اثر اجتماعی آخر هفته را کسب کند.

فیلم کت چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه کنندگی کامران حجازی که فضایی اجتماعی دارد در سه روز افتتاحیه خود توانست جایگاه خود را به عنوان پرفروش ترین فیلم اجتماعی حال حاضر سینمای ایران تثبیت کند.

این فیلم که برگ برنده آن قصه ای معمایی و مستند است به دختران قربانی شده یک مهمانی می پردازد و شباهت هایی با ماجرای الکس دارد که چندی پیش اعدام شد.

کت چرمی اکران خود را با یک افتتاحیه میلیاردی آغاز کرد که استقبال ۱۷ هزار نفری مخاطبان را در سه روز نخست به همراه داشت.

این فیلم توانست در میان فیلم هایی که به تازگی به صف اکران پیوسته اند رتبه پرفروش ترین اثر اجتماعی آخر هفته را کسب کند.

در خلاصه داستان فیلم «کت چرمی» که یک درام معمایی است، آمده است: عیسی فرهمند، کارمند بازرسی سازمان بهزیستی در جریان بازدید از یک مرکز نگهداری دختران خیابانی، متوجه باند فساد مشکوکی می‌شود که او را به یک مهمانی زیرزمینی ممنوعه می‌رساند؛ مهمانی کُت‌چرمی …

جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی گروه بازیگران «کت چرمی» را تشکیل می‌دهند.

این فیلم که سال گذشته در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد، توانست در ١٠ رشته نامزد شود و سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را بدست آورد.

«کُت چرمی» همچنین با استقبال مخاطبان، پرمخاطب‌ترین فیلم‌ مردمی جشنواره گذشته بود.

«کت چرمی» محصول بنیاد سینمایی فارابی و موسسه ایوان آفرینش است و پخش آن را موسسه شهر فرنگ به عهده دارد که فعالیتش را به تازگی و با این فیلم آغاز کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند