جشنواره

کره جنوبی، مقصد اولین حضور جهانی «کَفَر»

به گزارش ردکارپت فیلم:  فیلم کوتاه «کَفَر» به نویسندگی و کارگردانی مهدی برزُکی به جشنواره بین‌المللی فیلم بوچئون کره جنوبی راه یافت.

فیلم کوتاه «کَفَر» به نویسندگی و کارگردانی مهدی برزُکی و تهیه‌کنندگی مرتضی طاهری برزُکی، در اولین حضور جهانی خود به بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بوچئون کره جنوبی راه یافت.

جشنواره فیلم فانتزی و خارق‌العاده کره‌جنوبی BIFAN در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده است. این رویداد با شعار «عجیب بودن اشکالی ندارد»، به دنبال تشویق فیلم‌های خارق‌العاده، حساسیت برانگیز و کشف و تشویق استعدادهایی است که به حاشیه رانده شده‌اند.

آثار پیتر جکسون، کریستوفر نولان، دارن آرونوفسکی، گیرمو دل تورو، جانگ جون هوان و نا هونگ جین از طریق این جشنواره کشف و معرفی شده‌اند.

در بیست و هفتمین دوره جشنواره بوچئون، فیلم‌هایی از ۵۱ کشور جهان در بخش‌های مختلف به نمایش درخواهد آمد و فیلم «کَفَر» در بخش کوتاه انتخاب بوچئون Bucheon Choice با ۱۴ فیلم دیگر به رقابت خواهد پرداخت. این جشنواره از ۲۹ ژوئن تا ۹ جولای (۸ تا ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲) در شهر بوچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد.

برزُکی پیش از «کفر»، نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های کوتاه «عزیز» و «آبا» را نیز در کارنامه دارد.

«کَفَر»، راوی داستان حبیب است که باید برای حفظ زندگی‌اش، تصمیم سختی بگیرد.

مجید پتکی، یاسمن نصیری، مجتبی خدا دوست، محمد عباس‌زاده، محمدعلی مصلایی، بهرام قدیری، مصطفی تمدنی بازیگران این فیلم کوتاه هستند و پخش بین‌الملل این فیلم را مجید محمددوست بر عهده دارد.

عوامل فیلم کوتاه «کَفَر»، عبارتند از مجری طرح: سعیده صالحیان، مدیر فیلم‌برداری: بهروز بادروج، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، تدوین: امیرحسین شاکری، طراح صحنه: رضا محمدپور، طراح چهره‌پردازی: کیمیا دوستکام، مدیر صدابرداری: مصطفی بهمنی، طراح لباس: مهسا حاجی‌قاسم، آهنگ‌ساز: نیما امین و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند