جشنواره

«کوران» در جشنواره تئاتر عروسکی

به گزارش ردکارپت فیلم: سومین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک میزبان اجرای ۱۰ اثر نمایشی در بخش‌های مختلف است.

روز شنبه ۱۰ تیر و در سومین روز برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک ۱۰ اثر در بخش‌های بزرگسال، کودک و نوجوان، فراگیر، مهمان و فضای باز اجرا می‌شود.

در سومین روز جشنواره نمایش «کوران» به نویسندگی موریس مترلینگ و کارگردانی وحید نفر از تهران با مدت زمان ۲۵ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

همچنین کارگردان نمایش مجموعه نیز پذیرای نمایش «قصه بخت» به نویسندگی داود فتحعلی‌بیگی است که با کارگردانی مشترک ابوالفضل میروککیلی و محمدحسن ابویی از مهریز یزد با مدت زمان ۴۰ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ اجرا می‌شود.

نمایش «گربه نره و روباه مکار» هم همچون ۲ روز گذشته نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی نیز در این روز پذیرای نمایش «هبوط» به نویسندگی و کارگردانی مجید بشکال از بندرعباس با مدت زمان ۵۰ دقیقه می‌شود که در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ اجرا می‌شود.

سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ میزبان اجرای نمایش «چهچه چلچله چهل گیس» به نویسندگی امیر بهبودنیا و کارگردانی نسیم شیرزادی از شیراز با مدت زمان ۶۰ دقیقه است.

در بخش فضای باز جشنواره نیز در سومین روز از برگزاری این رویداد تئاتری، نمایش‌های «بارگاه سلیم‌خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۱۸:۳۰، «ربات‌های غول پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان از تهران با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۱۹، «بوسلمه، غول دریاها» به نویسندگی شراره طیار و کارگردانی فاطمه بحرینی از آبادان با مدت زمان ۱۵ دقیقه در ساعت ۱۹:۳۰، «شیلو» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین شهر با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۲۰ و «آذربایجان آیین‌لری» به نویسندگی و کارگردانی اکبر زابح از مرند با مدت زمان ۲۵ دقیقه در فضای باز مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند