نتفلکیس

«۳۹ گام» سریال جاسوسی جدید با بازی شرلوک هلمز

به گزارش ردکارپت فیلم: سریال «۳۹ گام» یا «۳۹ پله» که با بازی بندیکت کامبربچ از نتفلکیس پخش می‌شود، به‌روزشده داستانی است که چند دهه پیش آلفرد هیچکاک از آن اقتباس کرد.

مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلم «از گور برخاسته» نویسنده فیلمنامه این تریلر جاسوسی است. کارگردان آن ادوارد برگر است که قبلا با کامبربچ در سریال «پاتریک ملروز» همکاری کرده است. سال ۱۹۳۵ آلفرد هیچکاک با اقتباس از رمان کلاسیک اثر جان بوچان تریلری جاسوسی ساخت و این سریال نیز به‌روزشده آن رمان بر اساس همان داستان است. شخصیت اصلی داستان مردی است به نام ریچارد هانای که به شکلی ناخواسته گرفتار توطئه‌ای جاسوسی می‌شود و باید دوباره نظم را برگرداند و در این مسیر، ۳۹ مرحله را از سر می‌گذراند.

کامبربچ علاوه بر بازی در این سریال، به همراه آدام آکلند با کمپانی سانی مارچکی تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال است. او که در نقش شرلوک بی‌بی‌سی یکی از به یادماندنی‌ترین نقش‌آفرینی‌ها را ارائه کرده است، در حال حاضر علاوه بر حشور در پروژه مرد عنکبوتی ۳، باید در قسمت دوم دکتر استرنج با عنوان (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) بازی کند. او امسال فیلم بیوگرافی لوئیس وین با عنوان (The Electrical Life of Louis Wain) را دارد و همچنین فیلم موریتانی با بازی جودی فاستر.

کارگردان سریال ۳۹ گام، کارگردان و تهیه‌کنند اجرایی مینی‌سریال عالیجناب (Your Honor) با بازی برایان کرانستون است که چندی پیش قسمت آخر آن منتشر شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند