امیلیا کلارک، کم فروغ و کم فروش و نا امید کننده

امیلیا کلارک، کم فروغ و کم فروش و نا امید کننده

به گزارش ردکارپت فیلم: امیلیا کلارک ستاره سرشناس سریال «بازی تاج و تخت» با فیلم «آخرین کریسمس» به سینما آمد، اما در رقابت با تازه‌های اکران حرفی برای گفتن نداشت.

هفته پیش چهار فیلم جدید روی پرده سینما رفت و در میان آن‌ها فیلم جنگی «میدوی» به کارگردانی رولند امریش؛ کارگردان مشهور ژانر فاجعه، بهترین عملکرد را داشت.

«میدوی» که با فروش ۱۷ میلیون دلاری پرفروش‌ترین اثر روی پرده سینما و پیروز میدان بود، هر چند یک پیروز ضعیف. پیروزی «میدوی» با توجه به اخباری که به صورت غیررسمی درباره بودجه سنگین ساخت و تبلیغات آن منتشر می‌شود، چندان خبر خوشی برای تهیه‌کنندگان فیلم نخواهد بود.

داستان «میدوی»‌ در دوران جنگ جهانی دوم روی می‌دهد و نبرد مشهور «میدوی» میان نیروهای آمریکایی و ژاپنی را به تصویر می‌کشد. این فیلم خارج از آمریکا هم عملکرد چندان بهترین نداشت و در مجموع اندکی بیش از ۲۱ میلیون دلار از کشورهای خارج از جمله در چین به دست آورد.

امیلیا کلارک کم‌فروغ و کم‌فروش

یکی از ناامیدهای بزرگ گیشه فیلم «آخرین کریسمس» به کارگردانی پل فیگ بود. این فیلم برای فروش روی حضور امیلیا کلارک ستاره سریال «بازی تاج و تخت»‌ حساب باز کرده بود اما در افتتاحیه کم‌فروغ ظاهر شد و به فروش ۱۱ میلیون دلاری بسنده کرد.

با این افتتاحیه کم‌فروش تنها نقطه امید برای سرمایه‌گذاران فیلم، بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخت فیلم است که روزنه‌های امید را باز نگه داشته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند