بعد از تعویق ۱۸ روزه؛ اکران آنلاین «ویلای ساحلی» در شب عید فطر

ردکارپت فیلم : فیلم «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری که قرار بود به عنوان ویژه برنامه نوروزی از سوم فرودین ماه اکران آنلاین خود را آغاز کند با وقفه‌ای ۱۸ روزه در شب عید سعید فطر از طریق پلتفرم «فیلمنت» عرصه می‌شود.

فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» ساخته کیانوش عیاری قرار بود از سوم فروردین ماه به عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های نوروزی پلتفرم «فیلمنت» اکران آنلاین خود را آغاز کند. اما ساعاتی قبل از شروع انتشار، رسانه خبری پلتفرم «فیلمنت» اطلاعیه‌ای منتشر کرد مبنی براینکه نسخه آماده شده برای اکران آنلاین مورد تایید سازندگان فیلم نبوده و از همین رو اکران آن تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.

ویلای ساحلی تازه‌ترین ساخته کیانوش عیاری همزمان با عید سعید فطر وارد چرخه اکران آنلاین می‌شود.

«ویلای ساحلی» قرار بود ابتدا سوم نوروز اکران شود اما این اتفاق نیفتاد.

باپایان تعطیلات نوروزی و اتمام مراسم سوگواری شب‌هایقدر، تاریخ جدید اکران آنلاین «ویلای ساحلی» توسط فیلمنت اعلام شد. طبق اعلام رسانه این پلتفرم  فیلم کیانوش عیاری از شامگاه سه‌شنیه ۲۱ فرودین ماه در شب عید سعید فطر وارد چرخه اکران آنلاین می‌شود.

فیلم «ویلای ساحلی» اکران عمومی خود راز نیمه آذر ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد. این فیلم توانست در نهایت با جذب ۱ میلیون ۳۶۱ هزار مخاطب و رسیدن به گیشه ۶۴ میلیارد تومانی در نهایت در جایگاه پنجم جدول فروش سالاننه قرار بگیرد.

این فیلم داستان دو باجناق با بازی رضا عطاران و پژمان جمشیدی است که در نبود صاحب ویلای که یکی از آن‌ها سرایدارش است اقدام به اجاره آن به مسافران می‌کنند. ریما رامین‌فر همراه با علی سرتیپی و زنده‌یاد کیومرث پوراحمد دیگر بازیگران «ویلای ساحلی» هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند