رادیو

بررسی پرونده فیلم سینمایی «مست عشق» در رادیو نمایش

به گزارش ردکارپت فیلم: پرونده فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در برنامه زنده «نمای نقره ای» رادیو نمایش باز می شود.

محمدرضا مقدسیان مجری کارشناس «نمای نقره ای» گفت: در برنامه این هفته به حواشی و اتفاقات پیرامون فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: از آنجا که در آستانه برگزاری جشنواره معتبر بین المللی فیلم کوتاه «تهران » هستیم، به این جشنواره و نحوه برگزاری آن با توجه به شیوع بیماری کرونا خواهیم پرداخت و در این خصوص با صادق موسوی دبیر جشنواره فیلم کوتاه و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان و رامتین شهبازی دبیر نشست های این جشنواره گفت و گو خواهیم کرد. همچنین وضعیت فعلی و آینده سینمای ایران در گفت و گو با فریدون جیرانی کارگردان سینما و مسعود نجفی مدیرروابط عمومی سازمان سینمایی ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

مقدسیان در پایان گفت: این هفته در بخش «میز نقد» نمای نقره ای، با حضور پوریا ذوالفقاری منتقد سینما به نقد و بررسی فیلم «روزهای نارنجی» می پردازیم و صادق لواسانی نیز در بخش خبر به بررسی اخبار مهم سینما می پردازد.

برنامه زنده رادیویی «نمای نقره ای» به تهیه کنندگی اسماعیل باستانی و با اجرا و کارشناسی محمدرضا مقدسیان ، جمعه ها ساعت ۱۹ تا ۲۱ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند