برگزاری فیلم جشنواره توکیو به صورت مجازی

به گزارش ردکارپت فیلم: بازار فیلم سی‌وسومین جشنواره فیلم توکیو به دلیل تداوم شیوع کرونا، به صورت مجازی یا برخط برگزار می‌شود.

متولیان بازار فیلم توکیو دیروز (دوشنبه ۱۷ شهریور) خبر انتقال این رویداد سینمایی را به پلتفرم‌های دیجیتال اعلام کردند. با وجود تغییر در نحوه برپایی، این بازار در تاریخ از پیش اعلام شده ۴ تا ۶ نوامبر (۱۴ تا ۱۶ آبان) برگزار خواهد شد.

در بیانیه مسئولان برگزاری بازار فیلم توکیو خطاب به مخاطبان این رویداد آمده است: بازار فیلم توکیو ۲۰۲۰ (TIFFCOM) ابتدا قرار بود به شکل یک بازار محتوای حضوری برگزار شود اما به منظور تضمین امنیت شرکت‌کنندگان، گزینه برگزاری برخط را جایگزین کردیم. هدف ما ارتقای هرچه بیشتر سرویس‌های آنلاین مان است تا پاسخگوی نیازهای شما باشند.

بازار مجازی فیلم توکیو شامل چهار بخش غرفه‌های فروش مجازی، خدمات مربوط به پیدا کردن شریک تجاری همراه با موتورهای جست‌وجو و پیشنهاد، نمایش ویدئو به درخواست فیلم‌ و سمینارها و رویدادها برخط خواهد بود.

ابتدای سال جاری میلادی متولیان بازار فیلم توکیو اعلام کردند رویداد امسال را به جای منطقه تفریحی و تجاری ایکه‌بوکورو، در یک هتل جدید برگزار می‌کنند که به محل برگزاری جشنواره فیلم توکیو در منطقه روپونگی نزدیکتر باشد. با وجود تشدید بحران شیوع کرونا، اوایل ماه اوت (مرداد) اعلام شد، بیشتر بخش‌های بازار به صورت فیزیکی و حضوری برگزار می‌شود و فقط سمینارها مجازی خواهند بود.

با وجود این، در ماه‌های اخیر در وضعیت شیوع کرونا در توکیو بهبودی حاصل نشده و متولیان این رویداد نیز چون دیگر رویدادهای فروش به این نتیجه رسیدند کار عاقلانه این است که از برگزاری فیزیکی صرف‌نظر کنند.

ماه گذشته، جشنواره فیلم توکیو و جشنواره فیلم توکیو فیلمکس‌ (FilmEx) اعلام کردند امسال در همکاری با یکدیگر از ۳۱ اکتبر تا ۹ نوامبر (۱۰ تا ۱۹ آبان) یک رویداد مشترک برگزار می‌کنند. این رویداد با حضور تماشاچیان برگزار می‌شود اما به دلیل محدودیت‌های مسافرتی موجود، تماشاچیان خارجی چندانی شانس حضور در آن را پیدا نخواهند کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند