«متریکس ۴»؛ اکشنی که همه چیز را آشکار می‌کند

به گزارش ردکارپت فیلم: کیانو ریوز می‌گوید که «متریکس ۴» داستانی عاشقانه است و «گذشته رفتنی در کار نیست.»

جزئیات داستان «متریکس ۴» محرمانه است اما کیانو رییوز چندی پیش با حضور در برنامه «The One Show» بی‌بی‌سی، چند نکته جالب درباره این فیلم را آشکار کرد.

کیانو ریوز که برای بار چهارمین بار در این سری فیلم به کارگردانی لانا واچوفسکی ظاهر می‌شود، فیلمنامه «متریکس ۴» را این‌گونه توصیف کرد: «یک فیلمنامه زیبا که داستانی عاشقانه و الهام بخش است». او اضافه کرد: «نسخه‌‌ای دیگر از تلنگری مانند قبل است و اکشن بسیار خوبی دارد. همه چیز آشکار می‌شود».

رابطه نئو با بازی ریوز و ترینیتی با بازی کری-ان ماس، نیروی محرک داستان سه‌گانه اصلی «متریکس» بود، هر دو این بازیگران برای قسمت چهارم قرارداد بسته‌اند. از حرف های ریوز می‌توان چنین برداشت کرد که احتمالا این رابطه، موضوع اصلی «متریکس ۴» خواهد بود. سه گانه اصلی با مرگ احتمالی نئو به پایان رسید، یا همانطور که ریوز در “The One Show” گفت: «اوضاع برای نئو کمی وحشتناک به نظر می‌رسید».

هنگامی که مجریان برنامه از او سوال کردند که آیا «متریکس ۴» یک پیش‌درآمد است و وقایع قبل از فیلم اصلی ۱۹۹۹ را نشان می‌دهد، ریوز گفت: «نه، نه. رفتن به گذشته در کار نیست.»

در ماه‌های اخیر شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه یحیی عبدالمتین دوم، یکی دیگر از بازیگران فیلم «متریکس ۴» در حال بازی در نقش نسخه جوانی مورفئوس است. این شایعات منجر به حدس و گمانی شده بود که در این فیلم به گذشته سفر می‌شود. به نظر می‌رسد پاسخ ریوز این نظریه‌ها را متوقف می‌کند، اگرچه با توجه به واقعیت‌های دنیای «ماتریکس»، مورفیوس جوان میتواند در حال حاضر یا آینده ظاهر شود!

این هفته نیل پاتریک هریس، دیگر بازیگر «متریکس ۴» که هنگام بازدید از “The Jess Cagle Show” گفت که واچوفسکی به طور بالقوه سبک بصری این سری فیلم را تغییر داده است. این بازیگر گفت: «من فکر می کنم [لانا] انرژی فراگیر زیادی دارد و سبک او از نظر کاری که انجام داده به آنچه که در حال حاضر انجام می‌دهد تغییر یافته است.»تولید «متریکس ۴» پس از چند ماه وقفه به دلیل فراگیری بیماری کویید-۱۹، دوباره در برلین از سر گرفته شده است. قبل از تعلیق تولید،«متریکس ۴» فیلمبرداری را در سانفرانسیسکو به پایان رساند. برادران وارنر قرار است این فیلم را در روز اول آوریل ۲۰۲۲ اکران کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند