اکران

«هنر» چاه نفت نیست

به گزارش ردکارپت فیلم: مراسم رونمایی و اکران فیلم سینمایی-تجربی «مهاجران» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

مراسم رونمایی و اکران فیلم سینمایی-تجربی «مهاجران» شب گذشته اول تیر در پردیس سینمایی چارسو با حضور کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگران، عوامل فیلم و هنرمندان برگزار شد.

در این مراسم شیما پورسهم‌الدین تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مهاجران» گفت: تمام عوامل یک فیلم، آرزو دارند اکران فیلمشان را ببینند. از گروه سینمایی «هنر و تجربه» تشکر می‌کنم که تلاش کرد تا رویای ما به حقیقت بپیوندد.

وی ادامه داد: از تمام عوامل و بازیگران فیلم تشکر می‌کنم. در سینمایی که ستاره پروری و سرمایه‌گذاری‌ها بی رویه شده هر صحبتی که در مورد فیلم انجام دهم افسانه و غیرقابل باور به نظر می‌آید. این فیلم را بی چیز ساختیم. یک تیم همدل و همراه در کنار هم بودیم.

مسعود احمدی کارگردان «مهاجران» از حاضران و هنرمندان در سالن تشکر کرد و گفت: سپاسگزارم که ما شیرازی‌ها را در تهران تنها نگذاشتید. حضور شما به فیلم و عوامل وزن داد.

احمدی تاکید کرد: تنها یک مساله باعث ناراحتی‌ام می‌شود که چرا هنرمندان شیرازی برای کار به تهران می‌آیند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای تغییر کند که هنرمندان برای پیشرفت به تهران نیایند.

این کارگردان افزود: هنر چاه نفت نیست، می‌تواند در هر شهری شکل بگیرد و به شهر و منطقه‌ای خاص محدود نشود.

احمدی یادآور شد: امروز مراسم رونمایی فیلم، مصادف شد با سالروز تولد استاد کیارستمی. این مراسم و نخستین رونمایی از فیلم «مهاجران» را به استاد عباس کیارستمی هنرمند بی‌نظیر، تقدیم می‌کنم.

فیلم سینمایی «مهاجران» اولین ساخته شیما پورسهم‌الدین از ۳۱ خرداد در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شد.

فیلم سینمایی «مهاجران» یک فیلم تجربی با زمان ۸۵ دقیقه، فاقد دیالوگ و میان‌نویس است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مهاجران، قصه آشنای آدم‌های دیروز و امروز سرزمین من است. برای عده‌ای مهاجرت آسان است و برای عده‌ای سخت.»

شیما پورسهم‌الدین، مجید یزدان‌شناس، غزال رفیعی، مهرداد سهامی، شیوا بافهم، امین دولت‌خواه، فائزه جباری، علیرضا یقطین، مبینا خیری از جمله بازیگران این فیلم هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند