بازیگر سابق دنیای سینمایی مارول به فصل دوم سریال Peacemaker پیوست

ردکارپت فیلم : از ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Peacemaker رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده است. جیمز گان، رئیس دی سی استودیو با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود تایید کرد که فرانک گریلو به جمع بازیگران فصل دوم سریال Peacemaker اضافه شده است. او درواقع قرار است نقش ریک فلگ سنیور را بازی کند که پدر ریک فلگ جونیور با بازی یوئل کینامان در دو فیلم Suicide Squad است.

البته گریلو قرار است برای اولین‌بار در انیمیشن Creature Commandos صداپیشگی ریک فلگ سنیور را انجام دهد و در آن تیمی از هیولاها را برای آماندا والر رهبری خواهد کرد. انیمیشن Creature Commandos قرار است شروع کننده دنیای دی سی یونیورس و فاز اول آن باشد که از شبکه مکس پخش خواهد شد. در حال حاضر جان سینا برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش پیسمیکر در فصل دوم سریال Peacemaker بازگشته است که پیش از این او ریک فلگ جونیور را در فیلم The Suicide Squad به قتل رسانده بود و مواجه شدن او با پدرش می‌تواند جالب باشد.

همچنین بازگشت استیو ایجی، دانیل بروکس، جنیفر هالند و فردی استروما در فصل دوم سریال پیسمیکر تایید شده است. جیمز گان تمامی فیلمنامه‌های فصل دوم سریال Peacemaker را نوشته است و سه قسمت آن از جمله قسمت اول فصل دوم این سریال را کارگردانی خواهد کرد. همچنین فصل جدید این سریال برای قرار گرفتن در DCU به شکل سافت ریبوت ساخته خواهد شد.
فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. در هر حال انتظار می‌رود فصل دوم سریال Peacemaker در سال ۲۰۲۵ از شبکه مکس پخش شود. همچنین سریال Waller که اسپین‌آف سریال پیسمیکر است، برای پخش از شبکه مکس ساخته خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند