تصویر جدیدی از فیلم The Bikeriders منتشر شد

ردکارپت فیلم : در فاصله‌ی یک ماهه از انتشار فیلم مورد انتظار The Bikeriders (موتورسواران)، Fandango تصویر جدیدی را از این اثر منتشر کرده است. شما می‌توانید تصویر جدید منتشر شده از این اثر را در زیر تماشا کنید.

فیلم The Bikeriders روایتگر داستان گروه موتورسوار Vandals MC در شهر شیکاگو است و استحاله‌ی این گروه را از یک گروه تفریحی موتورسواری به یک سازمان گانگستری به تصویر می‌کشد. داستان این اثر الهام گرفته از گروه موتورسواری به نام Outlaws MC در شیکاگو است که همچنان یکی از بزرگترین گروه‌های موتورسواری در جهان است.

فیلم The Bikeriders بر اساس کتابی به همین نام اثر دنی لیون، روزنامه‌نگار و عکاس مشهور آمریکایی، به کارگردانی و نویسندگی جف نیکولز توسعه یافته است. کتاب The Bikeriders شامل آلبومی تصویری از زندگی روزمره‌ی گروه‌های موتورسوار آمریکایی در دهه‌ی ۶۰ میلادی است. از بازیگران این اثر می‌توان به آستین باتلر، تام هاردی، نورمن ریداس و جودی کومر اشاره کرد.

فیلم The Bikeriders در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود. این فیلم پیش‌تر برای اولین بار در سال گذشته در جشنواره‌ی Telluride نمایش داده شده بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند