شاون لوی: فیلم Deadpool & Wolverine رده سنی R می‌گیرد

ردکارپت فیلم : سکان کارگردانی فیلم «ددپول و ولورین» که سومین فیلم از ددپول به شمار می‌رود و اولین حضور این دو کاراکتر در دنیای سینمایی مارول خواهد بود، را شاون لوی در دست دارد و حالا نیز این بازیگر نوید داده که این اثر سینمایی همانند دو فیلم قبلی با رده سنی R خواهد بود.

شاون لوی همچنین تأیید کرده که رایان رینولدز و هیو جکمن متعهد بودند تا بهترین نقش‌آفرینی خودشان را در نقش‌های ددپول و ولورین در این اثر سینمایی ارائه کنند. مطمئنا رده سنی R فیلم «ددپول و ولورین» زمینه تازه‌ای را برای استودیو مارول فراهم خواهد کرد چراکه این استودیو قبلا به سراغ آثاری با چنین رده سنی نرفته است.
شاون لوی در رابطه با اینکه چرا او روی رده سنی R فیلم «ددپول و ولورین» پافشاری کرده است، بیان کرده:

ما از همان ابتدا به صورت واضح بیان کردیم که ما سه نفر این فیلم را می‌سازیم و باید به درون مایه فیلم‌های قبلی وفادار باشیم. این به معنای آن است که ما قرار نیست صحنه‌های خشن را کاهش بدهیم. درست همانند یک طرفدار و طبق آنچه که از وید ویلسون و لوگان انتظار می‌رود، این اثر باید جسورانه، خنده‌دار و تندخو باشد.

شاون لوی در ادامه صحبت‌های خودش بیان کرده که آن‌ها انتظار داشتند که برخی از ایده‌های آن‌ها از سوی مدیران دیزنی و مارول با مخالفت روبه‌رو شوند ولی آن‌ها همیشه از آن‌ها حمایت کردند. او گفته:

آن‌ها به ما اعتماد کردند و این اجازه را به ما دادند تا نسخه‌ای از فیلم «ددپول و ولورین» بسازیم که احساس می‌کنیم بهترین نسخه است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند