عنوان فیلم Knives Out 3 مشخص شد

ردکارپت فیلم : جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های «چاقوکشی» یعنی فیلم «چاقوکشی ۳» قرار است ماجراجویی معمایی دیگری از بنوا بلانک را به نمایش در بیاورد و حالا نیز نویسنده و کارگردان این مجموعه یعنی ریان جانسن در شبکه اجتماعی ایکس بیان کرده که عنوان این فیلم تازه Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery خواهد بود.

ویدیویی کوتاه از این اثر سینمایی نیز منتشر شده است. این ویدیو تأیید می‌کند که دنیل کریگ بار دیگر در این اثر سینمایی تازه نقش بنوا بلانک را بازی خواهد کرد و این فیلم قرار است در سال آینده روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود.

قبلا گزارش شده بود که سرویس آنلاین نتفلیکس دستور ساخت دو دنباله برای فیلم «چاقوکشی» را صادر کرده و دنیل کریگ نیز قرار بوده تا در آن‌ها نقش‌آفرینی کند. طبق توافق میان نتفلیکس و ریان جانسن، این آثار سینمایی باید بودجه حداقلی همانند فیلم اول یعنی ۴۰ میلیون دلاری داشته باشند.

در حال حاضر مشخص نیست که این اثر سینمایی تازه قرار است ابتدا روی پرده سینماها اکران شود یا اینکه به صورت مستقیم روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد. در هر صورت، بینندگان در سال ۲۰۲۵ میلادی می‌توانند منتظر این اثر سینمایی تازه از این فرنچایز باشند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند