اطلاعاتی از فیلم Peaky Blinders منتشر شد

ردکارپت فیلم : پیش از آن که کیلین مورفی در قامت خالق نخستین بمب اتم در جهان تمامی توجهات را به سمت خود معطوف کرده و جوایز گوناگون سینمایی مخصوصاً اسکار را کسب نماید، با ایفای نقش توماس شلبی در مجموعه تلویزیونی Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۲ میلادی مخاطبینش را حسابی به وجد آورده بود. اثری تاریخی و گانگستری که براساس سلسله اتفاقاتی واقعی توسط استیون نایت ساخته شد تا برهه مهم و نه چندان دیده شده‌ای از بریتانیا پس از جنگ جهانی نخست را به تصویر بکشد که در طول پخش با استقبال قابل توجهی از سوی بینندگانش مواجه شد تا راه برای ساخت پروژه سینمایی از آن هموار شود.

علی‌رغم این که این سریال با ۶ فصل در مدیوم تلویزیون به پایان رسیده اما قصد دارد تا به شکلی پرهزینه و جاه‌طلبانه به سینما ورود کرده و فیلمی هیجان انگیز را برای طرفدارانش به ارمغان بیاورد. استیون نایت که در حال حاضر برای پخش سریال جدید خود به نام This Town آماده می‌شود، در جریان مصاحبه با NME به صحبت درباره وضعیت تولید فیلم Peaky Blinders پرداخت و اعلام نمود که در ماه سپتامبر طبق برنامه ریزی قبلی پروسه فیلم‌برداری رسماً آغاز خواهد شد.

 

اتفاق خواهد افتاد. در ماه سپتامبر پیش رو به وقوع می‌پیوندد. در حال حاضر مشغول سپری کردن آخرین مقدمات پیش تولید هستم که تا آخرین روز قبل از فیلم‌برداری ادامه خواهد داشت. شرایط و تمامی مقدمات مهیا شده تا آماده رفتن به مرحله بعدی باشیم. گمان می‌کنم که فیلم به سطح جدیدی دست پیدا خواهد کرد که می‌تواند اشتیاق و استقبال طرفداران این مجموعه را در پی داشته باشد. در حالی که بودجه سرسام‌آوری را در اختیار داریم اما باید نهایت تلاش خودمان را به کار بگیریم تا بهترین محصول ممکن را به ارمغان آوریم.

 

از زمان پایان سریال Peaky Blinders در سال ۲۰۲۲ میلادی، بازیگر نقش اصلی آن یعنی کیلین مورفی مسیر قابل توجهی را طی کرده که در نهایت به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره اسکار منتهی شده است. مسئله‌ای که انتظارات را برای فیلم پایان‌دهنده این مجموعه به شدت افزایش داده و استیون نایت نیز باری دیگر حضور این بازیگر ۴۷ ساله ایرلندی را تایید کرده است. علی‌رغم این که جزئیاتی از داستان فیلم پیکی بلایندرز در دسترس نبوده اما می‌دانیم که استیون نایت قصد دارد تا در عین نمایش نسل جدیدی از شخصیت‌ها، همچنان به خانواده شلبی‌ها مخصوصاً خود شخص توماس توجه ویژه‌ای داشته باشد و به همین سبب نیز ۲ خط داستانی را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

احتمال می‌رود که فیلم Peaky Blinders برای اکران در سال ۲۰۲۵ میلادی آماده شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند