حادثه در صحنه فیلمبرداری / ادی مورفی جان سالم به در برد

ردکارپت فیلم : فیلم «پیکاپ» هم‌اکنون در گرجستان فیلمبرداری می‌شود و استودیوی آمازون تائید کرده است که چندین نفر در حین فیلمبرداری سکانس دوم آن آسیب دیده‌اند.

مسئولان استودیوی آمازون گفته‌اند متاسفانه فیلمبرداری سکانس طبق برنامه پیش نرفت و در نتیجه چندین نفر مجروح شدند.

آسوشیتدپرس گزارش داد که یک کامیون دچار نقص فنی شد و به طور غیر منتظره‌ای با یک خودرو تصادف کرد. براساس این گزارش ۲ نفر با جراحات کبودی تا شکستگی استخوان در بیمارستان بستری شدند.
ادی مورفی، کیک پالمر و پیت دیویدسون در فیلم (پیکاپ) بازی می‌کنند؛ به گزارش آسوشیتدپرس هیچ یک از این ۳ نفر در زمان وقوع حادثه سر صحنه نبودند.

آمازون گفت که همچنان به دنبال کسب اطلاعات بیشتر است.
مدیران آمازون می‌گویند: ما همچنان در حال جمع‌آوری اطلاعات درباره چگونگی و چرایی وقوع حادثه هستیم اما در درجه اول فکرمان با کسانی است که در حال درمان هستند؛ رفاه کل گروه و بازیگران اولویت اول ما است و ما همچنان بر لزوم وجود بالاترین استانداردهای ایمنی صنعت سینما در حین فیلمبرداری پافشاری می‌کنیم. تمام اقدامات احتیاطی قبل از عکسبرداری و در حین فیلمبرداری تحت نظارت قرار گرفت.

اتحادیه بین‌المللی تئاتر گفت که در حال بررسی وضعیت است. این اتحادیه در قالب بیانیه‌ای اعلام کرد که از تصادفی که در سر صحنه فیلمبرداری (پیکاپ) رخ داده، اطلاع دارد و تحقیقات خودش را آغاز کرده است.

«پیکاپ» در استودیو شادوباکس فیلمبرداری می‌شد و طبق گزارش‌ها تولید آن در روز یکشنبه متوقف شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند