«دایره گچی قفقازی»

زمان نمایش «دایره گچی قفقازی» در تئاتر شهر اعلام سد

به گزارش ردکارپت فیلم:  «دایره گچی قفقازی» از جمله آثار شناخته شده برتولد برشت است که امیر دژاکام قصد دارد بعد از چند سال دوری از فضای رسمی تئاتر آن را با سبک و سیاقی متفاوت و در قالب اثری تراژدی کمدی به صحنه ببرد، این نمایش از ۹ آبان، اجرای عمومی خود را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کند.

«دایره گچی قفقازی» نوشته برتولد برشت با ترجمه سیمین امیریان و کارگردانی امیر دژاکام از ۹ آبان اجرای عمومی خود را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کند و از روز گذشته نیز پیش فروش بلیت‌های ۳ روز نخست این اثر نمایشی آغاز شده است.

تاکنون رابعه اسکویی، امیر کربلایی‌زاده و سیاوش خیرابی به عنوان بازیگران نمایش «دایره گچی قفقازی» معرفی شدند، همچنین نقش‌های اصلی این اثر نمایشی نیز برعهده النا امیدی و نگار بابائی دو بازیگر جوان خواهد بود که با این نمایش به فضای حرفه‌ای تئاتر معرفی می‌شوند.

«دایره گچی قفقازی» از جمله آثار شناخته شده برتولد برشت است که دژاکام قصد دارد بعد از چند سال دوری از فضای رسمی تئاتر آن را با سبک و سیاقی متفاوت و در قالب اثری تراژدی کمدی به صحنه ببرد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: این نمایش به سرگذشت یک دختر کلفت می‌پردازد؛ گروشه فرزند حاکم را که مادر از ترس جانش فراموش کرده، نجات می‌دهد و در گیرو دار جنگ‌های داخلی با بدبختی از فرزند نگهداری می‌کند و مادر او را فراموش کرده تا زمانی که…

این اثر نمایشی از ۹ آبان تا ۱۴ آذر هر شب ساعت ۱۹ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند