کارگردان فیلم «ظهور مرده شیطانی» از وضعیت فیلم جدید این مجموعه می‌گوید

ردکارپت فیلم : در سال گذشته میلادی نسخه فرعی فرنچایز Evil Dead یعنی فیلم Evil Dead Rise روی پرده سینماها اکران شد و توانست به موفقیت مالی خوبی نیز دست پیدا کند. همین موفقیت مالی نیز سبب شد تا سازندگان این فیلم به دنبال ساخت فیلم دیگری در این فرنچایز باشند.

کارگردان سباستین وانیچک در حال توسعه فیلم جدیدی در این مجموعه فیلم است، فیلمی که هنوز در مراحل ابتدایی توسعه فیلم‌نامه قرار دارد و به همین خاطر نیز این کارگردان از ارائه جزئیات بیشتر مربوط به آن خودداری کرده است. سباستین وانیچک در پاسخ به این سوال که این فیلم تازه چه ارتباطی با فیلم‌های قبلی خواهد داشت، بیان کرده:

من دوست دارم که به این سوال پاسخ بدهم اما هنوز در مراحل ابتدایی توسعه فیلم‌نامه هستیم و هنوز خودمان سوالات زیادی داریم. من برخی از موارد را به همراه همکارم که در فیلم Infested با او همکاری داشتم، نوشته‌ام و خوشحالم که با این تیم کار می‌کنم. اما هنوز در حال توسعه داستان، کاراکترها و موارد دیگر هستیم و در این باره با هم صحبت می‌کنیم. ایده‌های بسیار زیادی وجود دارد و ما در حال بررسی آن‌ها هستیم و هنوز ساختار کلی داستان را مشخص نکردیم و زمانی که بهترین ایده مشخص شود، داستان‌سرایی را شروع خواهیم کرد.

در سال‌های اخیر این فرنچایز با سریال Ash vs. Evil Dead ادامه پیدا کرده بود، سریالی که برای سه فصل ادامه داشت. اما بازگشت این فرنچایز به دنیای سینما در سال گذشته بسیار موفقیت‌آمیز بود و از همین رو، امید برای فیلم‌های بعدی آن در بین طرفداران ژانر وحشت بسیار زیاد است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند