۲ سالن سینما در مجتمع روتانو افتتاح خواهد شد

ردکارپت فیلم : محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت و فناوری‌های سینمایی با اعلام خبر افتتاح دو سالن سینمای جدید در مجتمع روتانو تهرانپارس تا پیش از دهه فجر، گفت: کمیسیون رسیدگی ماده ۸ آیین‌نامه ایجاد، ساماندهی و نظارت بر سالن‌های نمایش فیلم، متشکل از نمایندگان وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، شهرداری تهران و انجمن سینماداران، پس از بازدید از مجتمع تجاری، فرهنگی روتانو با مالکیت بخش خصوصی، واقع در منطقه تهرانپارس، با ایجاد ۲ سالن نمایش فیلم در این مجتمع موافقت کرد.

رئیس کمیسیون رسیدگی ماده ۸، افزود: منطقه شرق تهران از نظر سالن نمایش فیلم و صندلی سینما از جمله مناطق کم‌برخوردار است و با ایجاد این ۲ سالن، کمک بسیاری به افزایش سرانه فرهنگی صندلی نمایش در این منطقه خواهد شد.

وی عنوان کرد: ۲ سالن سینما با ظرفیت حدود ۲۳۰ صندلی، در طبقه ۲ مجتمع روتانو در حال احداث است و پیش‌بینی می‌شود عملیات ساختمانی آن به زودی آغاز و تا پیش از دهه مبارک فجر سال جاری به بهره‌برداری رسد.

فرجی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های سازمان سینمایی، پیش‌بینی می‌شود در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تعداد ۱۱۰ سالن سینما به بهره‌برداری کامل رسد و به چرخه اکران اضافه شود.

گفتنی است متقاضیان ایجاد سالن نمایش فیلم، پیش از هرگونه عملیات ساختمانی باید به درگاه ملی مجوزها مراجعه کرده و نسبت به دریافت موافقت اصولی از سازمان امور سینمایی و سمعی بصری اقدام کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند