سریال قطب شمال در نمایش خانگی، با فرزاد فرزین و آناهیتا درگاهی

به گزارش ردکارپت فیلم ، قطب شمال، عنوان سریال جدیدی است که از اردیبهشت ۱۴۰۳ در شبکه نمایش خانگی پخش می شود. سریالی در ژانر درام و عاشقانه که انتظار میرود با حضور بازیگران محبوب و به کارگردانی امین محمودی یکتا، توجهات را بخود جلب کند. فرزاد فرزین بعد از سریال نیوکمپ حالا در کنار چهره هایی همچون نازنین بیاتی و نگار فروزنده بار دیگر به نمایش خانگی می آید که همچنان جایگاه خود را به عنوان خواننده فعال در حرفه بازیگری حفظ کند.

سریال قطب شمال کی پخش میشه؟

سریال قطب شمال قسمت ۱، از روز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت هفتگی در فیلیمو پخش خواهد شد.

سریال قطب شمال چند شنبه ها پخش میشه؟

این سریال جدید، به عنوان جایگزین برای سریال گناه فرشته در نظر گرفته شده است و احتمالا هر جمعه ۸ صبح در این پلتفرم ارائه خواهد شد.

داستان سریال قطب شمال

در خلاصه داستان سریال قطب شمال آمده است:

گاهی وقتا نرسیدن خیلی چیزهارو موندگار تر می‌کنه!

درمورد داستان سریال قطب شمال اینطور میتوان گفت که این سریال، برگرفته از رمان برجسته کنت مونت-کریستو و اثر ماندگار الکساندر دوما است که در آن بازیگران نقش همایون و ارغوان (آناهیتا درگاهی) در آستانه ازدواج هستند که قربانی خیانتی هولناک می‌شوند.

همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان (امیرحسین فتحی) لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد.

آرشام یکتا (فرزاد فرزین) متولد می‌شود و دختری به نام صحرا (نازنین بیاتی) کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائنین برای آرشام هموار شود.

بازیگران سریال قطب شمال

سریال قطب شمال بازیگران مطرحی را در اختیار دارد و در آن چهره های محبوبی حضور دارند که در ادامه اشاره مختصری خواهیم داشت به نقش آنها در سریال و بیوگرافی شان.

فرزاد فرزین در نقش آرشام یکتا

آناهیتا درگاهی در نقش ارغوان نامزد همایون

نازنین بیاتی در نقش صحرا

امیرحسین فتحی در نقش سامان

عباس جمشیدی‌فر در نقش پرویز

فرزاد حسنی در نقش داوود

شهرام قائدی در نقش عماد

امیر دژاکام در نقش تاج

بهادر زمانی در نقش همایون نامزد ارغوان

دیگر بازیگران سریال قطب شمال را نگار فروزنده، فرهاد آئیش، شهروز دل‌افکار، روح‌الله زمانی، مرتضی آقاحسینی، مه‌لقا می‌نوش، فرهنگ زرگرباشی، ماکان آریاپارسا، مهران میری، حاتم مشمولی، مسعود میرطاهری، احمد لشینی، نیما شکیبایی، آتوسا کلانتری تشکیل میدهند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند