ایمی آدامز به فیلم At The Sea پیوست

ردکارپت فیلم : طبق گزارش منابع معتبر، ایمی آدامز بازیگر آمریکایی، در فیلم At The Sea به کارگردانی «کورنل موندروتسو» و «کاتا وبر» حضور خواهد داشت.

«ایمی آدامز» در فیلم کنار دریا به کارگردانی «کورنل موندروتسو» و «کاتا وبر» همکاری می‌کند. این فیلم که از ماه ژوئن وارد مرحله تولید می‌شود، داستان زندگی «لورا» را با بازی «آدامز» را به تصویر خواهد کشید.

داستان این اثر درباره شخصیت «لورا» است که پس از یک دوره بازپروری طولانی در تعطیلات نزد خانواده‌اش برمی‌گردد و سعی می‌کند با فراموش کردن اتفاقات بد، زندگی جدیدی برای خودش بسازد.

«موندروتسو» و «وبر» با فیلم تکه‌های یک زن که «ونسا کربی» را نامزد اسکار کرد، به جشنواره ونیز رفتند. این دو کارگردان پیش از این با فیلم خدای سفید برنده جایزه نوعی نگاه در جشنواره کن شده‌اند.

«ایمی آدامز» که شش بار برای جوایز اسکار نامزد شده، اخیرا فیلمبرداری فیلم کلارا و خورشید به کارگردانی «تایکا وایتیتی» را به پایان رسانده و فیلم بعدی او نایت‌بچ است که در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

«ایمی لو آدامز» متولد ۲۰ اوت ۱۹۷۴(۲۹ مرداد ۱۳۵۳)، بازیگر آمریکایی است. او بابت نقش‌های کمدی و دراماتیکش شهرت دارد و نامش سه بار در رتبه‌بندی‌های سالیانهٔ بازیگران زن با بیشترین دستمزد در جهان قرار گرفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند