بازیگر پیشکسوت

پیام تسلیت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درپی درگذشت صدیقه کیانفر

به گزارش ردکارپت فیلم: مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای ارزشیابی هنرمندان درگذشت بازیگر پیشکسوت را تسلیت گفت.

سید محمد طباطبایی حسینی با صدور پیامی درگذشت صدیقه کیانفر؛ بازیگر سینما، تلویزیون و رادیو و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سید محمد طباطبائی به این شرح است:

درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و رادیو سرکار خانم صدیقه کیانفر در روزگاری که فاصله اجتماعی اگرچه نتوانسته دل‌ها را دور کند، اما دیدار‌ها را دیر و دچار تاخیر کرده است تاثری مضاعف بر دل نهاد. آن زنده‌یاد با نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌های خاطره‌انگیزی تصویر خود را در ذهن مخاطب ماندگار کرده است. یکی از مهمترین ویژگی‌های هنری ایشان، حضور در همه عرصه‌های هنر‌های نمایشی است؛ سینما، تلویزیون، رادیو و تئاتر. مرحومه صدیقه کیانفر در سال‌های اخیر در نهمین دهه زندگی خود بر روی صحنه تئاتر حضور یافته و با نسل جوان همکاری کردند که نشان از توان هنری و انگیزه و دغدغه‌مندی ایشان داشت. اینجانب درگذشت عضو محترم و فعال موسسه هنرمندان پیشکسوت را به هنرمندان عزیز و خانواده محترم به ویژه فرزند عزیزشان تسلیت گفته و از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحومه مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

صدیقه کیانفر؛ بازیگر پیشکسوت صبح امروز دوشنبه پنجم خردادماه در منزل شخصی خود به علت ایست قلبی درگذشت.

این هنرمند پیشکسوت رادیو، تلویزیون و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت متولد ۱۳۱۱ بود و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۳۶ در رادیو شروع کرده بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند