ایندیا

فیلم سینمایی «رویای سهراب» در فستیوال ایندیا

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «رویای سهراب» ساخته علی قوی‌تن در اولین حضور جهانی خود قرار است بزودی در فستیوال ایندیا به نمایش درآید.

این جشنواره هر ساله ماه ژانویه در شهر گوا هند برگزار می‌شود. در اولین ماه سال ۲۰۲۱ با برگزاری پنجاه و یکمین دوره این فستیوال، فیلم سینمایی «رویای سهراب» نیز در بخش رقابتی به نمایش در می‌آید.

«رویای سهراب» در سال‌های ۹۷ و ۹۸ ساخته شد و در آستانه نمایش در سینماهای داخل کشور با شیوع ویروس کرونا اکرانش به تعویق افتاد. دست‌اندرکاران این فیلم شاعرانه تصمیم گرفته‌اند رویای سهراب، را در روزهای آتی برای سایر فستیوال‌های معتبر خارجی نیز ارسال کنند.

علی قوی‌تن در سال‌های گذشته با فیلم‌هایش در بیش از ۳۰ فستیوال دنیا حضور داشته و توانسته پنج جایز از جشنواره‌های بین المللی دریافت کند.

فیلم شاعرانه رویای سهراب، برشی از زندگی شاعر و نقاش نامدار ایران سهراب سپهری است.

مهدی سلطانی، بهاره کیان‌افشار، لاله اسکندری، ترلان پروانه، فروغ امجدی، مینا جعفرزاده، حسین محمدیان، غزاله اکرمی، ابوالفضل میری، محمد برسوزیان، داوود خلیلی، شادی عزیزی، حسن علیرضایی، ریحانه بابارضایی، عرفان پری‌رخ، دنیا روحی، امیریاسان مدبرنیا، مرتضی مرتضائی و علی قوی‌تن بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند