جشنواره

راهیابی فیلم سینمایی «یاسا» به جشنواره‌ای در کانادا

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «یاسا» ساخته مانی مهدی‌پور به نهمین جشنواره فیلم آینده کبک کانادا (Gbeck Future Film Festival) راه یافت و از جشنواره SWIFF دیپلم افتخار گرفت.
«یاسا» به کارگردانی مانی مهدی‌پور و تهیه‌کنندگی آرمین مرادی در پنجمین حضور خارجی خود به نهمین جشنواره فیلم آینده کبک راه پیدا کرد.

نهمین جشنواره فیلم آینده کبک (Gbeck Future Film Festival) از تاریخ ۸ تا ۱۰ سپتامبر در Prince Edward Island Canada برگزار می‌شود. این فستیوال مسابقه‌ای از فیلم‌های اصلی است که توسط سازندگان فیلم از سراسر جهان خلق شده‌است. جشنواره فیلم آینده کبک بر رسانه‌های جدید و فیلم‌سازان جوان تمرکز دارد و بسیاری از فیلم‌سازان بزرگ جوان توسط این رویداد پرورش یافته‌اند.

این فیلم پیشتر به دومین جشنواره SWIFF در آمریکا راه‌یافته بود که مهدی‌پور توانست دیپلم افتخار این جشنواره را دریافت کند.

«یاسا» درباره دختری است که قتلی را انجام داده و حال در پی گرفتن رضایت از پدر قاتل است که در این راه با مشکلاتی رو برو می‌شود.

منوچهر علی پور، سپیده پهلوان‌زاده، لاوین خادم گیلانی، فریدون نوروزپور، سمیه صفری، کیمیا قریشی، امیر معراج و باحضور جمال ذوالقدر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

دیگر عوامل «یاسا» عبارتند از: نویسنده: ابوذر نوروزپور، مدیر فیلمبرداری: آرمین مرادی، مدیر صدابرداری: محمدلطفی، تدوین: مریم مهدی‌زاده، طراح چهره‌پردازی: بهمن ولی پور، طراح صحنه و لباس: رها دادجو، مدیر برنامه‌ریزی: ابوذر نوروزپور، دستیار اول کارگردان: شهرام ولی پور، منشی صحنه: مریم افشار، اصلاح رنگ و نور: مریم مهدی‌زاده، مدیر تولید: اکبر فکری، دستیار اول فیلمبرداری: محسن خورشیدی، ترجمه: دلارا سپهرفر.

پخش این فیلم بر عهده سولماز اعتماد است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند