جشنواره

پای «میرزا محمد» به «مبارک» باز شد

به گزارش ردکارپت فیلم: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های عروسکی تهران – مبارک در چهارمین روز خود میزبان ۱۱ اثر نمایشی در بخش‌های مختلف است.

امروز یکشنبه ۱۱ تیر ماه نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های عروسکی تهران – مبارک در چهارمین روز خود میزبان ۱۱ اثر نمایشی در بخش‌های بزرگسال، کودک و نوجوان، فراگیر، مهمان و فضای باز است.

در چهارمین روز جشنواره سالن قشقایی در نوبت های ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش «درباره رقص» به کارگردانی پریناز خسروی است که از تهران در بخش بزرگسال جشنواره حضور دارد.

نمایش «میرزا محمد» به کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد از بوشهر در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ و با مدت زمان ۶۰ دقیقه در سالن سایه مجموعه تئاترشهر و در بخش بزرگسال به صحنه می رود. همچنین کارگاه نمایش نیز میزبان نمایش «مهرنگ» به کارگردانی راضیه حسین پور از سراوان است که در نوبت های ۱۷ و ۱۹ و با مدت زمان ۲۰ دقیقه در بخش فراگیر جشنواره روی صحنه می رود.

نمایش «گربه نره و روباه مکار» به کارگردانی اوشان محمودی نیز آخرین اجرای خود را در سالن اصلی تئاتر شهر پشت سر می گذارد. این اثر نمایشی با مدت زمان ۷۵ دقیقه ساعت ۱۹:۳۰ در بخش مهمان جشنواره روی صحنه خواهد رفت.

سالن اصلی تالار مولوی نیز در چهارمین روز جشنواره میزبان «سومین روز تابستان» به کارگردانی محسن پورقاسمی است که از همدان در بخش بزرگسال جشنواره حضور دارد. این اثر نمایشی در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ با مدت زمان ۴۷ دقیقه در بخش کودک و نوجوان جشنواره میزبان علاقه مندان به تئاتر خواهد بود.

تالار هنر نیز با نمایش «شازده کوچولو» به کارگردانی مرضیه درخشان نیا از همدان میزبان علاقه مندان به تئاتر است. این نمایش در بخش کودک و نوجوان جشنواره حضور دارد که با مدت زمان ۳۵ دقیقه در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ روی صحنه خواهد رفت.

در چهارمین روز از برگزاری جشنواره نمایش های عروسکی در بخش فضای باز نمایش های «بارگاه سلیم خان» به کارگردانی زهرا سلیمی علویجه از تهران ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۳۰ دقیقه، «ماجراهای کله من» به کارگردانی امیرمحمد انصافی از تهران با مدت زمان ۲۵ دقیقه، «شکارچی» به کارگردانی لیلا بیگوند از تهران با مدت زمان ۲۰ دقیقه، «نوازندگان غول پیکر بختیاری» به کارگردانی محسن اکرمی ابرقویی از یزد با مدت زمان ۱۵ دقیقه و «زاده قوس فلک است اصفهان …» به کارگردانی عاطفه نقوی از اصفهان با مدت زمان ۳۰ دققیه در محوطه باز تئاتر شهر میزبان علاقه مندان هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند