واری

راسل کرو گوی بلورین کارلووی واری را گرفت و آواز خواند

به گزارش ردکارپت فیلم: راسل کرو و مورچیبا در جشنواره فیلم کارلووی واری شرکت کردند تا این مراسم را با آوازخوانی خود شروع کنند.

پنجاه و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری عصر جمعه با برگزاری کنسرت‌های افتتاحیه رایگان توسط راسل کرو با گروه موسیقی «ایندور گاردن پارتی» و گروه موسیقی الکترونیک بریتانیایی «مورچیبا» با حضور انبوهی از جمعیت در میدان جلوی کاخ جشنواره شروع شد.

پس از آن در مراسم افتتاحیه جشنواره کارلووی واری، جایزه گوی کریستال این جشنواره برای کمک هنری برجسته به سینمای جهان به راسل کرو اهدا شد.

کرو که چند ترانه برای حضار در بیرون از سالن مراسم اجرا کرد، درباره ترانه نویسی‌اش گفت: بعضی وقت‌ها از دری عبور می‌کنی، چیزی می‌بینی و آن چیزی است که درباره آن می‌نویسی. مواقع دیگر، ممکن است چیزهایی در زندگی اتفاق بیفتد که از نظر عاطفی بر شما تأثیر بگذارد … گاهی اوقات خیلی پیچیده می‌شود.

وی همچنین درباره همکاری با کارگردان ایتالیایی برناردو برتولوچی و فیلمبرداری صحنه‌ای با یک رتیل هم صحبت کرد.

حدود ۲۰ دقیقه بعد از نیمه شب، کرو از کارلووی واری تشکر و خداحافظی کرد، اما پس از تشویق های بلند و شعارهای «ماکسیموس!» – نام شخصیت معروف کرو در فیلم «گلادیاتور» – وی با گروهش تا ساعت ۱۲:۴۰ بامداد چند آهنگ دیگر اجرا کرد و به دنبال آن آتش بازی برگزار شد.

این بازیگر از دهه ۱۹۸۰ شروع به ساخت موسیقی کرد و اولین تک آهنگ انفرادی او به نام «می‌خواهم مثل مارلون براندو باشم» منتشر شد. وی در دهه ۱۹۹۰ با یک گروه راک استرالیایی همکاری و ۳ آلبوم را با آن‌ها منتشر کرد. سال ۲۰۰۵، او همکاری با آلن دویل را شروع کرد و سال ۲۰۱۷ با این نوازنده کانادایی گروه «ایندور گاردن پاتری» را تشکیل داد.

راسل کرو برای بازی در فیلم «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۱ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را گرفته و برای بازی در فیلم «یک ذهن زیبا» جایزه بهترین بازیگر نقش اول بفتا و گلدن گلوب را از آن خود کرده است.

در مراسم روز نخست کارلووی واری از آلیشیا ویکاندر بازیگر سوئدی نیز با اهدای جایزه پرزیدنت تجلیل به عمل آمد. وی بازیگر فیلم «فتنه‌انگیز» بود که به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره به نمایش درآمد. ایوان مک‌گرگور اسکاتلندی دیگر بازیگری است که با دریافت این جایزه امسال تجلیل می‌شود.

جایزه افتخاری جشنواره کارلووی واری پیش از این به چهره‌هایی چون رابرت دنیرو، تیم رابینز، جان مالکوویچ، هلن میرن، جولین مور و جفری راش اهدا شده است.

امروز (شنبه) به افتخار راسل کرو فیلم «ناخدا و فرمانده: آخر دنیا» ساخته پیتر ویر از سال ۲۰۰۳ وی در جشنواره کارلووی واری نمایش داده می‌شود. این فیلم ۲ اسکار برده و نامزدی بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را کسب کرده است.

این جشنواره تا ۸ جولای ادامه دارد و ۱۱ فیلم در بخش رقابتی آن برای دریافت گوی کریستال رقابت می‌کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند