تئاتر

حضور بانوان در «جشنواره هنر زنده است» ستایش‌برانگیز است

به گزارش ردکارپت فیلم: داور بخش تئاتر جشنواره «هنر زنده است»، گفت: بخش تئاتر این جشنواره فراتر از تصور ما و تعداد شرکت‌کننده‌ها از شهرستان‌ها بسیار قابل توجه بود. کارهای خوبی داریم که البته کارهای نه‌چندان خوبی هم کنار آن‌ها وجود داشت.

مرضیه برومند درباره کیفیت آثار بخش نمایش جشنواره «هنر زنده است»، اظهار داشت: شرایط امیدوارکننده بود و متوجه شدیم هنر زنده است و نفس می‌کشد و حتی در این شرایط هم رشد می‌کند. هدف جشنواره این بود که هنرمندان را در سراسر کشور ترغیب کند تا در این شرایط سخت کار کنند. امیدوارانه به روبرو نگاه کنند و بالنده باشند.

وی افزود: این نقطه نظر بسیار قابل ستایش است و برای خود ما هم امیدوارکننده بود؛ زیرا زمانی که می‌بینیم جوان‌ترها پویا هستند و امیدوارانه کار می‌کنند ما هم به کار کردن و کنار جوان‌ها بودن امیدوار می‌شویم.

کارگردان فیلم سینمایی شهر موش‌ها گفت: همت بهروز غریب‌پور و همراهانشان قابل تقدیر است زیرا این جشنواره وسعت بسیاری داشت البته مشکلات بسیاری هم پیشروی جشنواره بود از جمله کرونا و مشکلات اقتصادی اما علی رغم همه این‌ها خوب و تمیز کار کردند. امیدوارم چند روز پیش‌رو که مهمترین بخش عرضه این جشنواره است خوب و موفق مانند سایر بخش‌ها پیش برود.

در وهله اول حضور تعداد زیادی از هنرمندان از شهرستان‌ها و در وهله دوم حضور خانم‌ها در این جشنواره حتی از شهرهای دور افتاده ستایش برانگیز است‌ برای همه هنرمندان حاضر در جشنواره «هنر زنده است» آرزوی بهترین ها را دارم.

جشنواره «هنر زنده است» از دهم تا ۲۱ اسفند به صورت برخط و حضور محدود علاقه‌مندان و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مجموعه باغ کتاب در چهار بخش موسیقی، تئاتر، دیجیتال‌آرت و سینما برگزار می‌شود.

فراخوان اولین دوره این جشنواره در چهار بخش فیلم به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال آرت به دبیری محمود کلاری بیست و نهم آذرماه منتشر شد.

آثار بخش فیلم نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» برای فیلمسازان بخش فیلم کوتاه در سالن شماره ٨ باغ کتاب و به طور همزمان برای بخش داوری جمعی اهالی رسانه و منتقدان در سالن اصلی پردیس موسیقی و تئاتر باغ کتاب روی پرده می رود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر از جشنواره آنلاین «هنر زنده است» می‌توانند به سایت جشنواره مراجعه کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند