معرفی طراحان نمایش «بیژن و منیژه» شکرخدا گودرزی

به گزارش ردکارپت فیلم به نقل از روابط عمومی، نمایش «بیژن و منیژه» جدیدترین تجربه شکرخدا گودرزی در مقام کارگردان است. طراحان این اثر نمایشی که قرار است اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برود، معرفی شدند.

در نمایش «بیژن و منیژه» ابراهیم حقیقی به عنوان طراح پوستر حضور دارد که پیش از این تجربه همکاری با گودرزی را در نمایش‌هایی چون «راه مهر راز سپهر»، «سهروردی» و … داشته است. ابراهیم حقیقی از مطرح‌ترین گرافیست‌های ایرانی و طراحان هنری به شمار می‌رود.

منیره ملکی، طراح صحنه، در نمایش «بیژن و منیژه» با شکرخدا گودرزی همکاری می‌کند. پیش از این در سه نمایش «فرزند یک خنیاگرم»، «روز سیاوش» و «خواجه نظام الملک» با شکرخدا گودرزی همکاری داشته است.

فاطیما زعفرانی نیز طراح لباس نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» است که پیش از این طراحی لباس نمایش «بیگانه» و «شام آخر» را به کارگردانی مسعود دلخواه به عهده داشته است.

طراحی حرکت این اثر نمایشی نیز بر عهده اصغر فریدی ماسوله است که طراحی حرکت آثار زیادی را در تئاتر انجام داده است.

افسانه قلی‌زاده نیز طراحی گریم و ماسک نمایش «بیژن و منیژه» را انجام می‌دهد که از طراحان با سابقه گریم تئاتر ایران است.

آهنگسازی نمایش «بیژن و منیژه» بر عهده صادق چراغی است.

چراغی آهنگساز، نوازنده و کارشناس موسیقی اقوام است و نمایش «شیخ صنعان» و سریال «تفنگ سرپر» از نخستین قدم‌هایش در مسیر استفاده از سازهای موسیقی اقوام در ارکستر سازنده موسیقی آثار صحنه‌ای و تلویزیونی بوده است.

نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» با حضور هنرمندان موسیقی و تئاتر پس از ۹ ماه تمرین آماده اجرا می‌شود. و داستان بیژن سردار جوان ایرانی است که به مقابله و جنگ با گرزان می‌رود و در این مسیر دلباخته منیژه می‌شود که دختری تورانی است.

به‌زودی بازیگران و سایر عوامل این اثر نمایشی معرفی می‌شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند