فیلم

معرفی فیلم «دزد صادق»/ فیلم

به گزارش ردکارپت فیلم: در ایام نوروز، روزانه با یک فیلم سینمایی خارجی آشنا می‌شوید و این بار نوبت فیلمی با بازی لیام نیسون است.

در ایام نوروز ممکن است شما هم مثل عده زیادی به دنبال پر کردن اوقات فراغت خود باشید. فیلم‌ها و آثار سینمایی یکی از بهترین راه‌ها هستند تا به گونه‌ای خود را سرگرم کنیم و از جذابیت داستان و تعلیق‌های آن لذت ببریم.

این بار سراغ معرفی «دزد صادق» رفته‌ایم؛ فیلمی که در ژانر اکشن ساخته شده و لیام نیسون هم که عموماً برای بازی در نقش‌های اکشن شناخته می‌شود، در نقش اصلی آن به بازی پرداخته است.

اگرچه این فیلم در مقایسه با آثار قبلی نیسون به اندازه کافی جذاب نیست؛ اما هنوز می‌تواند اثری راضی کننده برای دوست داران ژانر اکشن و مهیج باشد. این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شده، اما برای کسانی که به دنبال نسخه بهتری از فیلم‌های اکشن با بازی لیام نیسون هستند فیلم «ربوده شده» می‌تواند گزینه بهتری باشد.

داستان فیلم «دزد صادق» از این قرار است که یک سارق بانک، بعد از آشنایی با یک زن سعی دارد زندگی جدیدی را برای خود شکل دهد و سالم زندگی کند. او در پی این تصمیم خودش را به پلیس تسلیم می‌کند، اما مشخص می‌شود پلیس‌هایی که او خودش را به آن‌ها معرفی کرده فاسد هستند و پول‌هایی که شخصیت نیسون تاکنون از بانک‌ها به سرقت برده، پلیس‌ها یک شبه از او می‌دزدند. او اکنون به دنبال آن است که پول‌های دزیده شده را بازگرداند.

در ادامه می‌توانید تیزر این فیلم سینمایی را تماشا کنید:


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند