جیمز باند قبلی جیمز باند بعدی را تایید کرد/ تیلور جانسون خوب است

به گزارش ردکارپت فیلم؛ به نقل از ددلاین، پس از انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه به آرون تیلور جانسون بازیگر «قطار سریع السیر» پیشنهاد شده تا مامور بعدی ۰۰۷ باشد، اکنون وی از حمایت بازیگر سابق جیمز باند برخوردار شده است.

جورج لازنبی که نقش باند را در فیلم «سرویس مخفی اعلیحضرت» در سال ۱۹۶۹ بازی کرده بود، پس از انتشار گزارش‌هایی که تیلور جانسون را در رقابت برای کسب این نقش معرفی می‌کند، مهر تایید خود را بر این انتخاب زد.

لازنبی گفته تیلور جانسون می‌تواند با بدلکاری‌ها و تمام عشقی که باید برانگیزد، کنار بیاید.

لازنبی افزوده است، فکر نمی‌کند تیلور جانسون هنوز بتواند مطمئن باشد که این نقش را به دست آورد، زیرا وقتی خود او در دهه ۱۹۶۰ برای این نقش تست بازیگری داد، قبل از به دست آوردن این نقش، آزمون‌ها و تست‌های مختلفی را پشت سر گذاشت.

آخرین بازیگر نقش جیمز باند دنیل کریگ بازیگر انگلیسی بود که سال ۲۰۰۶ با «کازینو رویال» وارد دنیای جاسوسی مامور ۰۰۷ شد. کریگ در فیلم‌های «ذره‌ای آرامش» در سال ۲۰۰۸، «اسکای فال» در سال ۲۰۲۳، «اسپکتر» در سال ۲۰۱۵ و «وقتی برای مردن نیست» در سال ۲۰۲۱ جلوی دوربین رفت.

لازنبی گفت از تیلور جانسون در این نقش حمایت می‌کند «تا زمانی که عدالت شخصیت را رعایت کنند» و به بازیگر یادآوری کرد که باید با خودش صادق باشد و نقش را دوباره خلق کند تا شخصیتی مناسب با خودش را به وجود آورد.

پیش از این پیرس برازنان گفته بود کیلین مورفی برای نقش جیمز باند می‌تواند شخصیتی بزرگ خلق کند ولی بازیگر «اوپنهایمر» گفت چندان مطمئن نیست.

نقش جیمز باند در سال ۱۹۶۲ را شان کانری در فیلم «دکتر نو» تا «تو فقط دو بار زندگی می‌کنی» در سال ۱۹۶۷ بازی کرد و قبل از اینکه در سال ۱۹۷۱ با بازی در «الماس‌ها ابدی هستند» به دنیای جیمز باند بازگردد، لازنبی در «سرویس مخفی اعلیحضرت» جانشین کانری شد.

راجر مور، تیموتی دالتون و پیرس برازنان دیگر بازیگرانی هستند که نقش جیمز باند را بازی کرده‌اند.

آرون تیلور جانسون بازیگر ۳۳ ساله انگلیسی بازیگر «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (۲۰۱۵) بود و برای بازی در فیلم «حیوانات شب‌زی» (۲۰۱۶) برنده جایزه گلدن گلوب شد. تیلور جانسون در فیلم «تنت» (۲۰۲۰) هم بازی کرد و نقش کریون شکارچی را در فیلمی به همین نام در سال ۲۰۲۳ ایفا کرده‌است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند