«پارک چان ووک» «تبر/The Ax» را می‌سازد

ردکارپت فیلم : داستان درباره مردی به نام برنو است که در یک کمپانی کاغذسازی به عنوان مدیر رده میانی به کار مشغول است و عاشق شغل خود است اما از کار بیکار می‌شود و دو سال دنبال شغلی مشابه می‌گردد و خوش‌بینی او به بدبینی تبدیل می‌شود. همسر برنو، مارلن دو شغل دارد و  زندگی مشترک آن‌ها در شرف متلاشی شدن است چرا که وضعیت درآمد خانواده بهم ریخته و دیگر آن‌ها خانواده‌ی در طبقه متوسط جامعه نیستند. برنو تصمیم می‌گیرد هویت جعلی برای خود بسازد و به عنوان کارفرما متقاضیان کاری مانند خودش را به قتل برساند تا تنها خودش متقاضی کار و با شرایط مناسب باقی بماند!

فیلم «تبر» را گاوراس همراه با ژان کلود گرومبرگ برمبنای رمانی از دانلد آ.وستلیک نوشت. پیش‌تر خبری منتشر شده بود که پارک چان-ووک فیلم جدیدش را پاییز امسال می‌سازد. لی بیونگ هون و سون یه جین بازیگرانی هستند که احتمالا به فیلم «تبر» می‌پیوندند. لی با پارک چان ووک در فیلم‌های  «منطقه امنیتی مشترک»(۲۰۰۰) و «سه …افراط»(۲۰۰۴) همکاری کرده بود اما این نخستین باری است که سون یه جین با ووک همکاری می‌کند.

پارک چان ووک،شصت ساله در کارنامه خود فیلم‌هایی مانند «اولد بوی»، «عزم رفتن» را دارد. ووک سه اپیزود از مینی‌سریال“The Sympathizer محصول شبکه اچ‌بی‌او را کارگردانی کرده است که هنوز پخش نشده.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند