تماشاخانه

برادران هاشمی بدون هدایت به صحنه بازمی‌گردند

به گزارش ردکارپت فیلم:  برادران هاشمی این روزها دست به کار آماده‌سازی نمایش تازه‌ای هستند. نمایشی با نام «خانواده آقای هاشمی» که قرار است در تماشاخانه سنگلج به صحنه برود.

متن این نمایش نوشته علی عامل هاشمی است که خودش هم کارگردانی آن را بر عهده دارد و هادی عامل هاشمی، دیگر برادر هاشمی، به عنوان تهیه کننده و مشاور کارگردان، برادر جوان‌تر خود را در اجرای این اثر همراهی می‌کند.

هادی عامل درباره اجرای این نمایش می‌گوید: این نمایش خانوادگی اجرا می‌شود ولی از آنجا که هدایت هاشمی، دیگر برادر ما، مشغول بازی در یک پروژه تصویری است، فرصت حضور در این نمایش را ندارد و گروه اجرایی به طنز می‌گویند، این نمایش قصه «خانواده آقای هاشمی» بدون هدایت است.

به گفته او، این نمایش هم گوشه چشمی دارد به ماجراهای خانواده آقای هاشمی، خانواده‌ای کازرونی که ماجراهای آن را در کتاب اجتماعی دوره مدرسه‌مان داشتیم و هم اشاره‌هایی به خانواده برادران هاشمی (هنرمندان تئاتر ایران) دارد، چرا که این نمایش را به صورت خانوادگی روی صحنه می‌برند.

داستان این نمایش درباره خانواده‌ای است که یک سال از فوت مادرشان می‌گذرد. نیمی از این خانواده در کار تعزیه‌خوانی هستند و نیمی دیگر در کار نمایش‌های شادی‌آور ایرانی و از این راه گذران زندگی می‌کنند. پیش از این پدر این خانوانده فوت کرده و حالا هم که یک سال از درگذشت مادرشان می‌گذرد، ماجراهایی برای آنان رخ می‌دهد و …

هادی عامل می‌گوید: با اینکه روزهای سختی را می گذرانیم ولی خوشبختانه حاصل تمرین‌های ما کمدی خوبی شده است و در این دوره که عموما حال همه‌مان بد است، با این نمایش حال‌مان خوب شده و امیدواریم این حال خوب به تماشاگران‌مان هم منتقل شود.

نمایش کمدی «خانواده آقای هاشمی» با بازی مسعود حجازی مهر، هادی عامل، فهیمه باروتچی، علی عامل هاشمی، بهادر اورعی، سینا رازقی، سالار دریاموج، فرشته قاسم‌پور، یاسمن رضازاده، به زودی در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود. بلیت این نمایش در سایت تیوال به فروش گذاشته می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند