فیلمبرداری

آغاز فیلمبرداری فیلم تاریخی «کتاب سرخ» در یزد

به گزارش ردکارپت فیلم:  فیلمبرداری بخشی از فیلم تاریخی کتاب سرخ ، اولین تجربه کارگردانی امین زندگانی در یزد آغاز شد.

امین زندگانی ، کارگردان این اثر تاریخی در نشستی خبری با اشاره به اینکه برای لوکیشن‌های این فیلم نیاز به فضای نخلستان بود، اظهار داشت: بر همین اساس با هماهنگی‌های انجام شده، شهرستان بافق برای فیلمبرداری این اثر تاریخی انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه این فیلم اولین تجربه کارگردانی من و با ژانر تاریخی است، عنوان کرد: محمد مصری پور و زهرا اسحاقیان تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارند.

زندگانی از حضور بازیگرانی همچون الیکا عبدالرزاقی ، فریبا متخصص ، بهار قاسمیان ، امیر ارسلان رزمی در این فیلم خبر داد و عنوان کرد: تلاش می کنیم این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد.

وی همچنین از شهرداری یزد به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری به خاطر حمایت از این فیلم قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدوارم روزی در شهر یزد، اثری با مشارکت و نقش آفرینی عوامل بومی یزد تولید کنیم.

محمد مصری پور، تهیه کننده این اثر سینمایی نیز بیان کرد: این فیلم با بودجه ای بسیار کم اما با همت و توان عوامل تولید به ویژه کارگردان خوب این اثر در حال ساخت است.

وی با اشاره به روند ساخت این مجموعه بیان کرد: این اثر ۱۶ مرتبه بازنویسی شد و اولین بار در اردیبهشت ۹۹ در کرج کلید خورد، بخشی از کار در شهرک سینمایی تابان دنبال شد و اکنون نیز بخش هایی از اثر در نخلستان‌های بافق در حال ساخت است.

در این نشست شهردار یزد و فرماندار یزد نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و شهرداری یزد حمایت خود از ساخت این فیلم در یزد را اعلام کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند