آرژانتین

«پارادایس» به جشنواره «پارانای» آرژانتین می رود

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی، راهی بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی پارانای آرژانتین شد. هدف این جشنواره، ایجاد سهم مثبت در توسعه فرهنگ و صنعت فیلم عنوان شده است.

حضور «پارادایس» در جشنواره «پارانای» آرژانتین

فیلم سینمایی «پارادایس»، ساخته علی عطشانی، سی و چهارمین حضور بین‌المللی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل پارانا (PIFF) تجربه می‌کند.

این جشنواره، توسط مرکز بین‌المللی تحقیقات تجربی فیلم و فیلم هنری (CICVE) ،متعلق به انجمن مدنی کتابخانه پدرو لمبل، به مدیریت استبان آماتی به صورت رقابتی برگزار می‌شود.

هدف جشنواره پارانا ایجاد سهم مثبت در توسعه فرهنگ و صنعت فیلم عنوان شده است. چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل پارانا از ۳ تا ۱۰ سپتامبر (۱۲تا ۱۹ شهریور) ۲۰۲۱ در شهر پارانای (PARANA) کشور آرژانتین برگزار می‌شود و اسپاسیو جا محلی برای نمایش و ارائه فیزیکی فیلم‌های این جشنواره است.

مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری، کیان کاووسی، مسعود بهارلو و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان در فیلم «پارادایس» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در فیلم سینمایی «پارادایس»، جواد عزتی، طلبه‌ای جوان است که دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا شده و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند!


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند