مارول

کمپانی مارول با «شانگ چی» صدرنشین گیشه

به گزارش ردکارپت فیلم: با توجه به فروش افتتاحیه فیلم «شانگ چی»، پیش‌بینی می‌شود جدیدترین محصول ابرقهرمانی مارول صدرنشین گیشه هفتگی شود.

فیلم سینمایی «شانگ چی و افسانه ده حلقه» در پیش نمایش روز پنجشنبه ۸.۸ میلیون دلار فروخت. با توجه به این رقم فیلم «شانگ چی» در بین آثاری که در دوره کرونا اکران شده اند، جایگاه دوم پرفروش‌ترین فیلم در پیش نمایش را برای خود دست و پا کرده است.

در رتبه اول پرفروش‌ترین فیلم‌های دوره کرونا در روز نخست نمایش، فیلم سینمایی «بیوه سیاه» قرار دارد که حدود دو ماه پیش راهی سینما‌ها شد.

فروش «شانگ چی» حتی از فروش روز افتتاحیه «سریع و خشن ۹» و همینطور «یک مکان ساکت ۲» که به ترتیب ۷.۱ و ۴.۸ میلیون دلار بود، فراتر رفته است. «سریع و خشن ۹» فروش هفتگی ۷۰ میلیون دلاری را ثبت کرد و «یک مکان ساکت ۲» هم توانست در هفته اول اکران از مرز ۵۷ میلیون دلار عبور کند.

با توجه به این داده‌ها پیش بینی می‌شود که فیلم «شانگ چی» بتواند در هفته افتتاحیه به فروشی بین ۴۵ الی ۵۰ میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم ابرقهرمانی «شانگ چی» که شاهد حضور شخصیت‌های آسیایی در آن هستیم با چالش‌هایی در گیشه همراه بوده است که از مهمترین آنها می‌توان به شیوع بیشتر دلتا کرونا اشاره کرد. اتفاقی که مخاطبان را برای بازگشت به سینما و تماشای فیلم در سالن‌ها نگران کرده و روی بلیت فروشی تأثیر گذاشته است.

با این حال فیلم «شانگ چی» می‌تواند از اکران انحصاری در سینما‌ها بهترین استفاده را بکند. بر خلاف فیلم «بیوه سیاه» که اثر قبلی مارول بوده است، «شانگ چی» به مدت ۴۵ روز به طور انحصاری در سینما‌ها ها اکران خواهد شد. «بیوه سیاه» به طور ترکیبی (سینما و نمایش آنلاین) عرضه شد که جنجال‌های زیادی را ایجاد کرد و باعث شکایت بازیگر فیلم از دیزنی شد. پیش از این فیلم‌های دیگری مثل «کندی من» و «مرد آزاد» که از اکران ترکیبی پیروی نکردند، نیز فراتر از انتظار‌ها در گیشه ظاهر شدند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند