نمایش

مستند «سنگ‌ها را بسته‌اند» آماده نمایش شد

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم مستند «سنگ‌ها را بسته‌اند» با موضوع موانع سرمایه گذاری در صنعت سنگ، آماده نمایش شد.

مستند «سنگ‌ها را بسته‌اند» به کارگردانی و تهیه کنندگی سیامک مختاری با موضوع موانع سرمایه گذاری در صنعت سنگ، پس از حدود ۲ هفته تصویربرداری در اصفهان و حدود ۶ ماه تدوین آماده نمایش شد.

سیامک مختاری درباره سوژه مستند جدید خود گفت: حین ساخت مستند «قزل قیه» افرادی که در زمینه معدن یا کار با سنگ‌های لاشه و ضایعات سنگ دچار مشکل شده بودند به ما مراجعه کردند و شرح پرونده‌ای را برایم بازگو کردند، به مرور با آقای حسام‌الدین، آشنا و متوجه شدیم با بررسی این پرونده در قالب یک مستند، می‌توان نقدی صریح به موانع اشتغال‌زایی در کشور وارد کرد.

این مستند درباره خانواده‌ای است که تمام سرمایه خود را برای آموزش فرآوری ضایعات سنگ ساختمانی در شهر تیران به میان و در عرض یک سال مسیر سختی را پشت سر می‌گذارند اما در نزدیکی قله موفقیت عده‌ای، سنگ‌های عظیم را بر ریل موفقیت آنها روانه می‌کنند.

در این مستند، ۴۳ دقیقه‌ای فاضل علی پور به عنوان دستیار کارگردان و صدابردار و محمدرضا ارشدی به عنوان دستیار تصویربردار فعالیت داشته‌اند.

مستند «سنگ‌ها را بسته‌اند» تهیه شده در موسسه اوما فیلم و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند