سهیلا پورمحمدی

فیلم کوتاه «جان داد» به ایتالیا می‌رود

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم کوتاه «جان داد» به نویسندگی و کارگردانی سهیلا پورمحمدی در بیست و پنجمین جشنواره فیلم‌های محیط زیستی ایتالیا نمایش داده می‌شود.

فیلم کوتاه «جان داد» به نویسندگی و کارگردانی سهیلا پورمحمدی و تهیه‌کنندگی جواد رمضانی در بیست و پنجمین جشنواره فیلمهای محیط زیستی ایتالیا (CinemAmbiente) روی پرده می‌رود.

جشنواره سینما مبینته تورین ایتالیا که از سال ۱۹۹۸ در ماه ژوئن در کشور ایتالیا و شهر تورین برگزار می‌شود، فیلمهای مستند و کوتاه با موضوعات محیط زیستی را از سراسر دنیا می‌پذیرد و در سینماهای خود به نمایش می‌گذارد.

«جان داد» پیش از این در جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران، جوایز ایسفا، جشنواره فیلمهای ایرانی زوریخ، جشنواره کودکان بیجینگ، جشنواره زنان ترکیه، جشنواره میهودوی نیویورک، جشنواره زنان پاکستان، جشنواره ایسکیا گلوبال ایتالیا، جشنواره اینونو ترکیه، جشنواره فیلمهای مستقل نیکل کانادا و همچنین جشنواره روتاری ترکیه حضور داشته و توانسته جایزه ویژه جشنواره فیلم کوتاه تهران و جایزه اول جشنواره روتاری ترکیه را از آن خود کند.

پخش بین المللی جان داد بر عهده فرست اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد است. جشنواره سینما مبینته، از ۱۷ تا ۲۲ خرداد سال جاری (۷ تا ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲) در شهر تورین ایتالیا برگزار می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند