نمایش

«باغ وهمی شیشه‌ای» در سیمرغ بنا می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: نمایش «باغ وهمی شیشه ای» به کارگردانی امید افشاری و تهیه کنندگی سجاد افشاریان از ۲۰ مرداد در تماشاخانه سیمرغ به صحنه می رود.

  نمایش «باغ وهمی شیشه ای» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امید افشاری و تهیه کنندگی سجاد افشاریان قرار است از ۲۰ مرداد ماه و بعد از اخذ مجوزهای لازم در تماشاخانه سیمرغ به صحنه برود.

این اثر نمایشی برداشتی آزاد از نمایشنامه «باغ وحش شیشه ای» تنسی ویلیامز است که در اجرا روابط و شخصیت ها دچار تغییراتی شده اند.

در توضیح این نمایش آمده است: «باغ وهمی شیشه ای» روایتی است از تنهایی آدمیان با ظاهری شیشه‌ای که زشتی های درونشان به هنگام درخشش نور نمایان می‌شود، انسان‌هایی که تنها در تاریکی زیبا می‌مانند.

«باغ وهمی شیشه‌ای» در سیمرغ بنا می‌شود/ اجرا از ۲۰ مرداد

بازیگران نمایش «باغ وهمی شیشه ای» آرام نیک بین، فرزاد دشتی، مسعود انعامی، جانا جهانگیری، مهشید دلاوری، بردیا افشاری، ارغوان انعامی، مهسا زینالی، امیرحسین منافی پور هستند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: دراماتورژ: رحمان مولایی، گروه کارگردانی؛ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرانک شکری، دستیار دوم کارگردان:
شهناز نوری، آذر دریانی، دستیار سوم: امیرحسین منافی پور، آهنگساز: مجید ابراهیم زاده، منشی صحنه: رومینا خسروی نیا، مدیر صحنه: شهناز نوری، آذر دریانی، دستیار صحنه: مهسا زینالی، عکاسان: رسول گایینی، امیر نعیمیان، مهدی اسماعیلی، تیزر و موشن گرافی: صادق کندری، پوستر: مهدی موسوی.

این اثر نمایشی پیش از این قرار بود بهمن ۱۴۰۰ با نام «ث وهم شیشه‌ای» و فضاسازی و شیوه روایتی متفاوت در تماشاخانه سپند به صحنه برود که به دلیل اختلاف کارگردان و تهیه کننده اجرا منتفی شد و حالا قرار است با تهیه کننده ای تازه و تغییراتی در اجرا در تماشاخانه سیمرغ اجرا شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند