«ددپول و ولورین»

«دد پول و ولورین» دوازدهمین فیلم پرفروش سینمای آمریکا شد

به گزارش ردکارپت فیلم:  «ددپول و ولورین» با پیشی گرفتن از «باربی» به عنوان دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ در سینماهای آمریکا شناخته شد.

فیلم «ددپول و ولورین» در فروش در سینماهای آمریکا موفق شد تا «باربی» را پشت سر بگذارد.

از آنجا که دیزنی این فیلم را هفته پیش بار دیگر در ۱۵۰۰ سینما به اکران گذاشت، این فیلم کمپانی مارول ۶۷۹ هزار دلار دیگر فروخت تا مجموع فروشش در سینماهای آمریکای شمالی به ۶۳۶.۳ میلیون دلار برسد و به این ترتیب از «باربی» با فروش ۶۳۶.۲۳۸ میلیون دلار عبور و عنوان دوازدهمین اکران پرفروش تاریخ در گیشه آمریکا را از آن خود کرد. البته «باربی» کمدی-فانتزی گرتا گرویگ با فروش ۱.۴۴۵ میلیارد دلار به طور قابل توجهی در سطح جهانی بیشتر از «ددپول و ولورین» فروخته است.

«ددپول و ولورین» با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن در نقش شخصیت‌های مشابه کتاب مصور، در ماه جولای اکران شد و چندین رکورد را شکست که از مهم ترین آنها کسب عنوان اولین فیلم رتبه R با فروش ۲۱۱ میلیون دلار در اولین آخر هفته افتتاحیه‌اش و پرفروش‌ترین فیلم با این رتبه در تاریخ سینما است. این فیلم در حال حاضر با فروش ۱.۳۳۵ میلیارد دلاری دومین اکران پرفروش سال است و پس از «درون بیرون ۲» پیکسار جای دارد. «ددپول و ولورین» در همین حال بیستمین فیلم پرفروش در سطح جهان در تاریخ سینما است.

در میان فیلم‌های مارول دیزنی هم «ددپول و ولورین» پس از پشت سر گذاشتن «مرد آهنی ۳» با فروش ۱.۲۱۵ میلیارد دلاری، هفتمین فیلم بزرگ این مجموعه است و ۴ دنباله «انتقام‌جویان»، «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» و «پلنگ سیاه» جلوتر از آن جای دارند.

کارگردانی این فیلم را شاون لوی انجام داده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند