فیلم زنده«تن‌تن» ساخته می شود

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم زنده‌ای برمبنای ماجراهای «تن‌تن» به کارگردانی پاتریس لوکنت ساخته خواهد شد.

در حالی که برداشت اسپیلبرگ از فیلم «تن‌تن» با اقبال خوبی روبرو شد و به نوعی یادآور مجموعه «ایندیانا جونز» بود، گفته شد وی و پیتر جکسون، ادامه‌ای بر این مجموعه خواهند ساخت.

حالا اسپیلبرگ و جکسون که تهیه‌کننده آن انیمیشن رایانه‌ای سه بعدی بود، دست از سر «تن‌تن» برداشته‌اند، اما یک علاقه جدی دیگر برای ساخت فیلم زنده‌ای بر مبنای قهرمان کتاب‌های کمیک به وجود آمده است.

هرچند پاتریس لوکنت هنوز امتیاز استفاده از این شخصیت را به دست نیاورده، اما قصد دارد فیلم زنده «تن‌تن» را بسازد و می‌گوید بخش مهمی از این پروژه جلو رفته است.

پاتریس لوکنت، کارگردان فرانسوی امیدوار است بتواند داستان «زمرد کاستافیوره» را جلوی دوربین ببرد. این داستان که سومین داستان از آخرین مجموعه یعنی بیست و یکمین کتاب است و سال ۱۹۶۳ منتشر شده، برخلاف بیشتر داستان‌های «تن‌تن» نیازی به ماجراجویی دور دنیا ندارد و همه ماجرا در یک فضای بسته رخ می‌دهد.

در این داستان، کاپیتان هادوک نیز حضور دارد. پای کاپیتان بعد از افتادن از یک پله در مارلین اسپایک به شدت آسیب دیده است. در این میان گروهی از کولی‌ها به دعوت کاپیتان هادوک نزدیک قصر می‌آیند تا برای مدتی کوتاه در آنجا اسکان پیدا کنند. اینجاست که زمرد بزرگ و گران‌قیمت کاستافیوره به سرقت می‌رود و افراد زیادی توسط دوپونت‌ها متهم می‌شوند تا این‌که سرانجام کولی‌ها و میمون دست‌آموزشان متهم شناخته شده و تحت تعقیب قرار می‌گیرند. در نهایت این تن‌تن است که موفق به کشف راز این سرقت می‌شود.

لوکنت باید اول فیلمبرداری «مگره و دختر مرده» را که قرار است در ابتدای ۲۰۲۱ شروع شود، به پایان ببرد.

با این حال، این کارگردان ۷۲ ساله می‌گوید آنقدر برای ساخت فیلم «تن‌تن» هیجان دارد که از حالا بعضی از بازیگران را انتخاب کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند