فالوور

کنایه امین تارخ به بازیگران که دنبال جذب فالوور هستند

به گزارش ردکارپت فیلم: امین تارخ بازیگر پیشکوست سینمای ایران به بازیگران و چهره‌هایی که تنها به دنبال جذب فالوور هستند، کنایه زد.

این روزها بحث مهاجرت بازیگران و برخی چهره‌های سرشناس در فضای مجازی داغ است. افرادی که دست به کارهای عجیب و غریب زده و در صفحات مجازی خود حسابی فعال هستند. از جمله این افراد می‌توان به ریحانه پارسا که با ایفا نقش در سریال پدر سرزبان‌ها افتاد و سپس با خبر ازدواجش حاشیه ساز شد. او در هفته‌های گذشته با مهاجرت و کشف حجاب بار دیگر جنجال ساز شد.

حالا امین تارخ، نسبت به این حواشی واکنش نشان داد و در مصاحبه با رادیو تهران گفت: “برخی از افرادی که این روزها وارد حرفه بازیگری می‌شوند مشکلاتی را به وجود می‌آوردند. بی ریشگی شخصیتی و آموزش ندیدن باعث این اتفاق شده و نمی‌توان دلیل آن را تلاش نکردن دانست. بلکه آویزان این شدند که چهره و صورت زیبایی دارند، دختر و پسر فرقی نمی‌کند، خانمی است که این خودش را بازیگر گذاشته، اما از صبح تا شب دنبال افزایش فالوور است؛ گاهی موها کوتاه می‌کند، گاهی ازدواج می‌کند و گاهی طلاق می‌گیرد. مردم متوجه هستند و از چشم مردم هیچ چیزی پنهان نمی‌ماند؛ همه می‌فهمند که چه کسی با اصالت کار می‌کند و چه کسی آمده که شهرت کاری دست و پا و درآمدزایی کند. “


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند