جیمزباند

تعویق مجدد در اکران «زمانی برای مردن نیست»

به گزارش ردکارپت فیلم: به تازگی صحبت‌هایی برای تعویق بیست و پنجمین فیلم جیمزباند به نام «زمانی برای مردن نیست» به فصل پاییز صورت گرفته است.

احتمال دارد اکران «زمانی برای مردن نیست» جدیدترین فیلم سینمایی از شخصیت جیمزباند با بازی دنیل کریگ به دلیل پیشروی ویروس کرونا دوباره عقب بیافتد.

این فیلم از اولین آثار مهمی بود که به خاطر پاندمی کرونا تاریخ اکرانش دستخوش تغییر شد. در ابتدا قرار بود این فیلم در آوریل ۲۰۲۰ اکران شود، اما پس از شیوع بیماری در مارس ۲۰۲۰، اکران این فیلم هم به نوامبر ۲۰۲۰ موکول شد. این تعویق‌ها ادامه دار بود تا نهایتا اعلام شد که فیلم در آوریل ۲۰۲۱ به سینما‌ها خواهد آمد.

اما حالا شایعاتی وجود دارد که «زمانی برای مردن نیست» ممکن است باز هم با تاخیر مواجه شود و پاییز سال ۲۰۲۱ به مخاطبان عرضه شود. البته تاریخ دقیقی هنوز اعلام نشده است. ددلاین مدعی شده که چندین منبع آن‌ها را از این موضوع مطلع کرده اند.

کمپانی مترو گلدوین قصد داشت حق انتشار این فیلم را به مبلغ ۶۰۰ میلیون دلار به سرویس‌های استریم بفروشد، اما این سرویس‌ها حاضر نیستند بیش از نیمی از این مبلغ را بپردازند. این فیلم توسط کری فاکوناگا کارگردانی شده و آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ خواهد بود.

آخرین فیلم جیمزباند با نام «اسپکتر» در سال ۲۰۱۵ در حدود ۸۸۰ میلیون دلار فروخت. «اسکای فال» قسمت قبلتر از آن هم در سال ۲۰۱۲، ۱.۱ میلیارد دلار فروخت و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ جیمزباند شد. افراد محدودی که این فیلم سینمایی را دیده اند می‌گویند بسیار شگفت آور است و ارزش انتظار دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند