جو رایت

همکاری «گری اولدمن» و «اِمی آدامز» در «زنی پشت پنجره»

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «زنی پشت پنجره» به کارگردانی «جو رایت» قرار بود اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از پانزدهم ماه می‌سال ۲۰۲۰ توسط سوی فاکس قرن بیستم آغاز کند اما با شیوع بیماری کرونا تمام برنامه های اکران هالیوود نزدیک به یکسال دچار تعویق شد.

جو رایت از کارگردان مشهور سینمای انگلستان است، او بیشتر به خاطر فیلم‌هایی همچون غرور و تعصب (۲۰۰۵)، تاوان (۲۰۰۷)، هانا (۲۰۱۱)، آناکارنینا (۲۰۱۲)، پن (۲۰۱۵) و تاریک‌ترین لحظات (۲۰۱۷) شناخته شده‌است.

ایمی آدامز در نقش دکتر آنا فاکس، جولیان مور در نقش جین راسل، وایت راسل در نقش دیوید، گری اولدمن در نقش الیستر راسل و آنتونی مکی در نقش اد فاکس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلمنامه این اثر بر پایه رمانی با همین نام نوشته ای. جی. فین نوشته شده است، زنی پشت پنجره یک رمان مهیج تعلیق انگیز است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال قرار گرفت. نگارش فیلمنامه زنی پشت پنجره را تریسی لتس انجام داده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک زن آگورافوبی که به تنهایی در نیویورک زندگی می‌کند، شروع به جاسوسی از همسایگان جدید خود می‌کند، فقط برای این که شاهد خشونت آزاردهنده‌ای باشد. گفتنی است که بیماران موقعیت‌های آگورافوبی تقریباً همیشه ترس یا اضطراب را تحریک می‌کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند