شیشلیک

در دومین روز از جشنواره فجر چه فیلم هایی روی پرده سینما می رود؟

به گزارش ردکارپت فیلم: در دومین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ، فیلم های «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان روی پرده سینما می رود.

روز دوم سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با نمایش ۲ فیلم سینمایی «ستاره بازی» و «شیشلیک» ادامه پیدا می‌کند. فیلم‌هایی در گونه‌های کمدی و اجتماعی که هرکدام تجربه متفاوتی را برای کارگردان فیلم رقم زده است.

«ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی اولین فیلمی است که در این روز روی پرده سینماهای برج میلاد و پردیس سینمایی ملت می‌رود و تهیه کنندگی این فیلم را علی سرتیپی برعهده داشته است.

فرهاد اصلانی، مایکل مدسن، شبنم مقدمی، مارشال منش و ملیسا ذاکری در کنار لیندا جویز، هاوارد رسنزتین، دان لیستر، هیدی کدنبرگ، دان فورد، جان ویلر، حسن صنعتی، سامان اصلانی، هستی جوادی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این فیلم سینمایی محصول مشترک ایران و کانادا است. علیمردانی پیش از این فیلم سینمایی «کلمبوس» را جلوی دوربین برده بود که درباره مشکلات مهاجرت است.

«ستاره بازی» نهمین فیلم بلند سینمایی هاتف علیمردانی است.

اما محمدحسین مهدویان که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی «درخت گردو» شرکت کرده بود، در این دوره از جشنواره با اثری کاملاً متفاوت نسبت به پروژه‌های قبلی خود حضور دارد، «شیشلیک» نام فیلمی است که مهدویان با آن در این دوره از جشنواره حضور دارد، یک اثر کمدی که در آن بازیگرانی چون رضا عطاران، پژمان جمشیدی، جمشید هاشم پور، ژاله صامتی، وحید رهبانی، مه‌لقا باقری و عباس جمشیدی فر حضور دارند.

نویسندگی این فیلم را امیرمهدی ژوله برعهده داشته است و محمدرضا منصوری به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور داشته است.

این اولین همکاری میان رضا عطاران و محمدحسین مهدویان است، باید دید این کارگردان در حوزه فیلم‌های کمدی به اندازه موفقیتش در دیگر آثارش می‌درخشد یا خیر.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند