فیلم‌های سینمایی

بهترین بازیگران فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی در سال ۲۰۲۰

به گزارش ردکارپت فیلم: بهترین بازیگران حاضر در فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی آمریکا در سال ۲۰۲۰ از سوی انجمن بازیگران پرده‌ای آمریکا (SAG) معرفی شدند.

شب پیش (بامداد پنج‌شنبه به وقت محلی) لیلی کالینز و دیوید دیگز در صفحه ایسنتاگرام انجمن بازیگران آمریکا، اسامی نامزدهای امسال را اعلام کردند.

بازیگران فیلم‌های «۵ قطره خون»، «بلک باتم ما رینی»، «میناری»، «شبی در میامی» و «دادگاه شیکاگو ۷» بیشترین موفقیت را کسب کردند.

قابل توجه اینکه چادویک بوزمن بازیگر فقید، دو نامزدی در این جوایز کسب کرده که برای نقش اصلی در «بلک باتم ما رینی» و نقش مکمل در «۵ قطره خون» است. البته وی همراه گروه بازیگران این دو فیلم نیز در فهرست جوایز حضور دارد.

در نتیجه پاندمی جوایز انجمن بازیگران باید در ژانویه اهدا می‌شد اما با دو ماه تاخیر بیست و هفتمین مراسم اهدای این جوایز یکشنبه ۴ آوریل ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه‌های TNT و TBS ساعت ۶ بعداز ظهر پخش خواهد شد.

اسامی نامزدها به شرح زیر است:

بهترین گروه بازیگری در یک فیلم

«۵ قطره خون»، «بلک باتم ما رینی»، «میناری»، «شبی در میامی»، «دادگاه شیکاگو ۷»

بهترین بازیگر زن نقش اول در یک فیلم

ایمی آدامز برای «مرثیه هیل‌بیلی»، وایولا دیویس برای «بلک باتم ما رینی»، ونسا کربی برای «تکه‌های یک زن»، فرانسیس مک‌دورماند برای «سرزمین آوارگان»، کری مالیگان برای «زن جوان امیدبخش»

بهترین بازیگر مرد نقش اول در یک فیلم

ریز احمد برای «صدای متال»، چادویک بوزمن برای «بلک باتم ما رینی»، آنتونی هاپکینز برای «پدر»، گری اولدمن برای «منک»، استیون یئون برای «میناری»

بهترین بازیگر زن نقش مکمل در یک فیلم

ماریا باکالووا برای «بورات ۲»، گلن کلوز برای «مرثیه هیل‌بیلی»، اولیویا کولمن برای «پدر»، یون یو-جونگ برای «میناری»، هلنا زنگل برای «اخبار جهان»

بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در یک فیلم

ساشا بارون کوئن برای «دادگاه شیکاگو ۷»، چادویک بوزمن برای «۵ قطره‌خون»، دنیل کالوگا برای «یهودا و مسیح سیاه»، جرد لتو برای «چیزهای کوچک»، لزلی اودوم جونیور برای «شبی در میامی»

بهترین گروه بازیگری در یک سریال درام

«بهتر است با سال تماس بگیری»، «بریجرتون»، «تاج»، «اوزارک»، «سرزمین لاوکرافت»

بهترین بازیگر زن در یک سریال درام

جیلین اندرسون برای «تاج»، اولیویا کولمن برای «تاج»، اما کورین برای «تاج»، جولیا گارنر برای «اوزارک»، لورا لینی برای «اوزارک»

بهترین بازیگر مرد در یک سریال درام

جیسون بیتمن برای «اوزارک»، استرلینگ کی- براون برای «ما همین هستیم»، جاش اوکانر برای «تاج»، باب اودنکرک برای «بهتر است با سال تماس بگیری»، رگی-جین پیج برای «بریجرتون»

بهترین گروه بازیگری در یک سریال کمدی

«برای من مرده»، «مهماندار»، «بزرگ»، «شیتز کریک»، «تد لاسو»

بهترین بازیگر زن در یک سریال کمدی

کریستینا اپلگیت برای «برای من مرده»، لیندا کاردلینی برای «برای من مرده»، کیلی کوئوکو برای «مهماندار»، آنی مورفی برای «شیتز کریک»، کاترین اوهارا برای «شیتز کریک»

بهترین بازیگر مرد در یک سریال کمدی

نیکلاس هولت برای «بزرگ»، دن لوی برای «شیتز کریک»، یوجین لوی برای «شیتز کریک»، جیسون سودیکیس برای تد لاسو، رامی یوسف برای «رامی»

بهترین بازیگر زن در یک مینی‌سریال یا فیلم تلویزیونی

کیت بلانشت برای «میس آمریکا»، میکیلا کول برای «می‌توانم نابودت کنم»، نیکول کیدمن برای «فروپاشی»، آن یا تیلور-جوی برای «گامبی وزیر»، کری واشینگتن برای «آتش‌های کوچک در همه جا»

بهترین بازیگر مرد در یک مینی‌سریال یا فیلم تلویزیونی

بیل کمپ برای «گامبی وزیر»، دیوید دیگز برای «همیلتون»، هیو گرانت برای «فروپاشی»، ای تن هاوک برای «پرنده خوب پروردگار»، مارک رافلو برای «همین قدر می‌دانم حقیقت دارد»

بهترین گروه بدلکاری در یک فیلم

«۵ قطره‌خون»، «مولان»، «اخبار جهان»، «دادگاه شیکاگ و۷»، «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴»

بهترین گروه بدلکاری در یک سریال کمدی یا درام

«پسران»، «کبرا کای»، «سرزمین لاوکرافت»، «مندلورین»، «وست‌ورلد»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند