نمایش خانگی

تاک شویی برای سرگرمی

به گزارش ردکارپت فیلم: این روزهای برنامه‌سازی در نمایش خانگی و فضای آنلاین روز به روز در حال گسترش است و پس از تجربه‌های تک قسمتی تاک شو در سال‌های اولیه دهه نود؛ حالا برنامه‌هایی در دست ساخت در پلتفرم‌های آنلاین قرار گرفته است.

از جمله تاک شو هایی که به تازگی در بستر پلتفرم‌ها قرار گرفته می توان به شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی به عنوان محصول افتتاحیه فیلمنت اشاره کرد که سه هفته ایست پخش خود را آغاز کرده است.

حامد آهنگی پس از سال‌ها تجربه استیج در نقاط مختلف ایران؛ به خوبی می‌تواند با مهمانان و تماشاگران داخل استودیو ارتباط برقرار کند و اجرای او شکلی و شمایلی بی تکلف و صمیمی به خود گرفته است. مخاطب از قسمت اول تکلیفش را با شب آهنگی می داند که قرار است یک تاک شوی ۱۰۰ درصد سرگرم کننده ببیند و این فضای برنامه است که میهمان را با هر جایگاه و حرفه ای با خود همراه می کند.

بر خلاف چند نمونه اخیر در شب آهنگی ردپای یک تیم ایده پردازی دیده می شود. تماشاگران برنامه تنها به عنوان افکت استفاده نمی شوند و در مقاطعی از برنامه برای آن ها مسابقاتی برگزار می شود و در گفت و گو با میهمان هم به نوعی با آهنگی تعامل دارند

تیم برنامه ساز در این سه قسمت نشان داده که می تواند علاوه بر ایجاد سرگرمی؛ تنوع را نیز در قسمت های مختلف برنامه برای مخاطب داشته باشد تا او با یک روند روتین خسته کننده مواجه نشود؛ برای نمونه چالشی که حامد آهنگی،حمید گودرزی و مسعود صادقلو را به آن دعوت می کند با چالش محمد معتمدی متفاوت است.

در پایان باید اشاره داشت که شب آهنگی تاک شویی است که سعی دارد متفاوت‌تر آثار نمایش خانگی گام بردارد و ضعف ها و کاستی های آن‌ها را مرتفع کند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند