سینما

متولدین ۱۹ خرداد سینما ، تئاتر و موسیقی؛ ساغر شکوری

به گزارش ردکارپت فیلم: ساغر شکوری بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او که بیشتر در تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد، کمتر بر پرده نقره ای سینما دیده شده است. حالا با خبر پخش سریال “پریا”، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی یعنی ساغر شکوری گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی ساغر شکوری

ساغر شکوری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی در ۱۹ خرداد ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته طرحی پارچه و لباس از دانشگاه هنر تهران و دکوراسیون داخلی از مجتمع فنی در تهران است. وی از دوستان صمیمی یکتا ناصر و منوچهر هادی است و علاقه اش به بازیگری او را خیلی زود به این عرصه بصری کشاند.

سالهای فعالیت

شکوری اولین بار  در سال ۸۶ برای بازی در نقش “فوزیه” در سریال “عمارت فرنگی” به کارگردانی محمدرضا ورزی جلوی دوربین رفت. سپس سه سال بعد یعنی در سال ۸۹ برای یادگیری حرفه ای بازیگری در کلاسهای استاد سمندریان شرکت کرد.

دو سال بعد یعنی در سال ۹۱ با بازی در سال “دختران حوا” به کارگردانی حسین سهیلی زاده در میان هوادرانش شناخته شد. او در این سریال در کنار دوست صمیمی اش “یکتا ناصر” و ایرج راد، گوهر خیراندیش، پوریا پورسرخ و نازنین کریمی خوش درخشید.

شکوری در سال ۹۵ با بازی در نقش “بهار” در سریال “پریا” به کارگردانی حسین سهیلی زاده شهرت رسید. او در این سریال در کنار بازیگران حرفه ای همچون محمود پاک نیت، افسانه بایگان، کمند امیرسلیمانی، لادن مستوفی و امیرحسین آرمان همبازی شد. لازم به ذکر است به دلیل استقبال مردم از این سریال، این مجموعه تلویوزیونی چندین بار از صداوسیما تکرار شد.

 

فیلم شناسی

● سریال عمارت فرنگی – ۱۳۶۸

● سریال دختران وان – ۱۳۹۱

● تله فیلم آخرین روز سال – ۱۳۹۲

● تئاتر عشق لرزه – ۱۳۹۳

● فیلم سینمایی ارثیه پرماجرا – ۱۳۹۳

● سریال پریا – ۱۳۹۵

● فیلم سینمایی دوران سرطانی – ۱۳۹۵


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند