کارگردان

مقر کرونا مشخص شد!

به گزارش ردکارپت فیلم:  یک کارگردان تئاتر با انتقاد از تعطیلات پی در پی سالن‌های نمایش گفت: با این تعطیلات مقر کرونا مشخص شد؛ مرکز شهر تهران، حول و حوش تئاتر شهر، چون به‌جز سالن‌های تئاتر همه‌جا باز است!

متین اوجانی که مشغول اجرای نمایش «نئاندرتال‌ها» بود ادامه داد: در تمام مدت تعطیلی تئاتر، همه‌جا باز بود و مردم از سر و کول هم بالا می‌رفتند. حالا هم که با تعطیلی اخیر جاده شمال دوباره ترافیک شده است و این وسط فقط تئاتری‌ها هستند که به اشاره‌ای تعطیل می‌شوند.

او با ارائه توضیحاتی درباره شرایط اجرای نمایشش در این مقطع گفت: این نمایش را با سختی تمام آماده کردیم. جمع کردن یک گروه در این وضعیت بسیار مشکل است. قرار بود اجرای ما از ۱۳ تیرماه آغاز شود که از بخت بد، ۱۲ تیرماه ناگهان تئاتر را تعطیل کردند و سایت فروش بلیت هم بسته شد. به این ترتیب تمام هزینه چاپ پوستر و تبلیغات ما باد هوا شد. قرار بود آقای سیاوش چراغی‌پور اجرای ما را افتتاح کند. ایشان از پروژه تصویری خود اجازه خواست که کنار ما باشد اما ناگهان همه‌چیز متوقف شد و این در حالی بود که همه‌جا باز بود و فقط تئاتر تعطیل شد.

اوجانی اضافه کرد: بعد از چند روز تئاترهای خصوصی باز شدند. ما هم دوباره گروه را دور هم جمع و بار دیگر برای تبلیغات‌مان هزینه کردیم و از ۲۲ تیر نمایش‌مان را روی صحنه بردیم که بعد از هفت شب دوباره و باز هم به صورت ناگهانی تئاتر تعطیل شد!

این کارگردان با اشاره به استقبال تماشاگران از اجرای این اثر نمایشی اظهار کرد: نمایش ما یک کمدی سیاه با نگاهی اجتماعی است که به خوبی مورد استقبال قرار گرفته بود. دو بار کل ظرفیت مجاز سالن پر شد و حتی در شب هفتم اجرا ناچار شدیم به دلیل پر شدن ظرفیت سالن، بعضی از تماشاگران را به خانه بازگردانیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند