حاشیه های سریال در دست تولید «میدان سرخ»تمامی ندارد. سریالی که قرار بود توزیع آن بهمن ماه شروع شود همچنان بلاتکلیف است و وضعیت مشخصی ندارد. چندی پیش برای سر و سامان دادن به اوضاع، کارگردان سریال تعویض شد اما کارگردان تعویضی هم نتوانست گره ای از مشکلات سریال باز کند. حالا خبر رسیده کارگردان تعویضی هم از پروژه کنار گذاشته شده و کمال تبریزی جایگزین او شده است.

منظر اول| تغییر کارگردان:هدف از تولید سریال «میدان سرخ» ساخت یک سریال اکشــن متفاوت و البته ساختارشکنانه است.با چنین هدفی این سریال جلوی دوربین رفت تا بهمن ماه سریال آماده توزیع شود. اما روند کند تصویربرداری و وسواس های ابراهیم ابراهیمیان موجب شد تا در زمان تعیین شده سریال آماده پخش نشود.

بعد از آن تصمیم بر این شد تا سریال در تاریخ دیگری یعنی بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ پخش شود.قبل از توزیع قسمت های ضبط شده بازبینی میشود اما ماحصل کار مورد تایید سرمایه گذار قرار نمی گیرد و مقرر می شود تا ابراهیمیان جایش را به بهرام بهرامیان بدهد.طبق توافق انجام شده بهرامیان موظف می شود تا قسمت های ابتدایی را مجدد کارگردانی کند، اما برای این کار با یک چالش مواجه میشود. برخی از بازیگران حاضر نمی شوند جلوی دوربین او بازی کنند و خواهان بازگشت ابراهیم ابراهیمیان می شوند. ابراهیمیان دوباره به پروژه برمیگردد تا کار برای توزیع در بیست و چهار تیر ماه آماده شود.

منظر دوم| تغییر دوباره:کارگردان کیفیت کار همچنان مورد تایید سرمایه گذار نیست به همین خاطر«میدان سرخ» باز هم به پخش نمی رسد.از همین رو عذر بهرام بهرامیان هم از پروژه خواسته می شود تا کار فقط با حضور ابراهیمیان جلو برود.اما ابتلای این کارگردان به ویروس کرونا موجب خانه نشینی و توقف روند تولید «میدان سرخ» می شود. از آنجایی که تولید این سریال تا همین جا بیش از برآورد اولیه هزینه داشته، تهیه کننده تصمیم می گیرد پروژه را با کارگردان دیگری جلو ببرد.

جواد نوروزبیگی که سابقه همکاری های متعددی با کمال تبریزی دارد از او برای به سرانجام رساندن «میدان سرخ» دعوت به همکاری می کند.این کارگردان در حالی برای به سرانجام رساندن سریال پر حاشیه وارد کار شده که در سریال های اخیرش دو سریال شکست خورده را در کارنامه اش ثبت کرده است.یکی سریال «ابله» و دیگری سریال«الف ویژه»که به خاطر ضعف ساختاری «سیما فیلم» دستور به توقف تولید داد و تبریزی را از پروژه کنار گذاشت.